@True Die pijn zit in beide billen achterin en laag in mijn onderrug. Meestal heb ik het als ik te lang onderuitgezakt op de bank hang, op mijn zij lig, veel loop en til. Het is niet echt een pijnscheut, meer constant. En als ik uit bed stap moet ik er rekening mee houden anders schiet ik inderdaad bijna in elkaar/erdoorheen. De VK zei dat als ik er veel last van heb ik naar de fysio kan gaan voor bekken oeffeningen. @Dianana Nou dat valt hartstikke mee, zo is mijn buik normaal ook hoor. Daar zit ook een vetlaagje overheen en ik vind je op deze foto zeker niet dik. Misschien kan je even googlen op een patroon met elastiek voor het kussen, ik wil hem ook zo maken.
@Engel Wat een buikje heb jij al, echt leuk!!! En inderdaad je hebt al een super platte buik vanjezelf dan zie je het volgens mij ook eerder / sneller.
hahaha vind je esth. ik lijk wel een human blob hahaha ik kan ze niet vinden ...die patronen daarom heb ik deze zelf gemaakt er is er wel 1tje en die is aan de onderkant in verstek zeg maar ...maar dan gaat ie maar moeilijk om t kussen heen ik heb bij die zilveren nu 3 cm overlap aan de onder kant daar wil ik elastiek uitgerekt in naaien zeg maar zodat t gaat rimpelen en dr rek in zit
Jeetje diaan waar maak je je druk om! Je ziet er goed uit joh! Je ziet jezelf misschien overdreven maar dat is echt niet zo! Ik hoop niet dat je je met mij vergelijk want 1. Ik heb nog geen kindje gebaard en 2. Ik heb een eetstoornis gehad Je hoeft je echt niet te schamen voor je lijffie!! Esthetie, ja leuk hè die mand, jij krijg hemook nog, heb je gelijk alles wat je nodig moet hebben
@Dianana Aha ik snap wat je bedoelt, wat jij wilt is inderdaad iets makkelijker. Misschien doe ik het ook zo, gewoon het elastiek er op spanning aan naaien. @True Die mand ziet er echt super uit, mijn moeder vroeg aan mij of ik er ook een wil. Natuurlijk!!!! Ik krijg hem van de bodyshop of Weleda (gebruik altijd natuurlijke, niet op dieren getestte producten)
das die ik had esth. die in verstek aan de onderkant ik denk dat je die wel kunt gebruiken ...maar dan niet in vertek moet doen gewoon recht en dan een tunneltje dr in met elastiek dr door maar daar kwam ik dus achter toen ie al in elkaar zat hahaha engel dr komt idd al een baby uit ...maar hij is echt groot hoor die buik van mij
ow esth. jij was sneller ja dat lijkt mij t makkelijkste nou dames als deze baby op de wereld is en klaar ben met bv ga ik mooi voor een bw correctie hoor
Diaan!!!! En nu stoppen met je jezelf naar beneden te halen! Je ziet er goed uit hoor! Ik ben zelf te slank en heb moeite de kg er aan te houden maar toch heb ik veel vel over op mijn buik en ziet het er niet meer strak uit. Ben er ook onzeker over maar heb nu eenmaal kinderen gehad!
Misschien een rare vraag maar er is gister voor het eerst weer een feesje geweest hier ( snap je wat ik bedoel met feestje ). Snds 2 maanden, maar nu is me onderbuik wat gevoelig.. Dit heeft toch niets ergs te betekenen???
@Dianana Wat bedoel je dan met 'recht' met een tunneltje..?? Een buikwand correctie lijkt mij ook wel wat haha. Maar als de baby er is en ik de laatste kilo's kwijt moet raken ga ik toch proberen om er een paar extra af te krijgen.
Even laten zien wat we gister bij Ikea hebben gekocht voor de b.kamer. De wasbak is lekker smal met de kraan aan de zijkant en een kastje voor extra opbergruimte eronder. Het lampje veranderd van kleur. Bekijk bijlage 154715
Meiden.. Ik heb een theorie.. Als ik vandaag nog niet ongi wordt is mijn volgende nod minstens op 1 juli! Betekend dus dat ik (voor mijn gevoel) een maand moet overslaan. Baalde ik zo ontzettend van tot ik me bedacht dat ik dan in 1 keer in de maand van mijn pendels zit!! Haha ik ben gek weet het maat zie het weer helemaal zitten!