Pfff de politie? Nouja, ze hebben bij de brandstichting al namen gekregen. Maar als ze geen bewijzen hebben kunnen ze niets... Dit is een vrouw overigens. Met veel verkeerde vrienden...En rode lipstick (heeft ze gebruikt om een aantal woorden te benadrukken :x)
Hey esth: Dat ligt niet aan ons! Wij hebben gewoon heel ongehoorzame eitjes... Pff de beebjes zijn nog niet gemaakt, en ze luisteren al niet...Dat beloofd wat met al die eigenwijze eitjes
Est, het is jou en alle zwangeren hier suoer gegund hoor! Ik denk wel dat het hier wat rustiger is door dat de zwangeren niet voor 100 % durven te praten over baby's en zwanger zijn en de niet zwangeren er ook zo graag bij willen horen en daarom een beetje afstand nemen.. Of zie ik het verkeerd denken jullie? Hoop zo dat we bij elkaar blijven hier!
tja, je zou d'r haast zelf ff goed onderhanden nemen... Al is het maar om haar te laten weten dat ze zich niet lang sterk meer hoeft te voelen. Deze "dame" weet niet dat wij met vele zijn thuis.... Ze schijnt in de veronderstelling te leven dat mijn zusje alleen op de wereld is. Ik zou haar alleen maar willen laten weten dat ze op moet passen, dat ze in de gaten gehouden wordt. Eens kijken hoe snel zij zenuwachtig wordt....
Wij moeten bij elkaar blijven!!!! En iedereen moet zich vrij voelen om zijn hart te luchten. Of dat nu over baby's echo's poepjes of afscheiding gaat! Statement
ik blijf! je vind het rot voor de genen die niet zwanger zijn inderdaad maar daar kunnen we helaas niks aan veranderen! voel me nog steeds rot trouwens ivm die lage bloeddruk
Ik moet zo ff weg. Eventjes naar de netto, en daarna de brief van mijn zusje naar zuid brengen... Hebben ze die alvast. De aangifte komt dan maandag wel... Dus niet dat jullie denken dat ik vlucht ofzo he Tot strakies!
Misschien niet beppie! Neem gewoon elk uur of half uur een zout dropje. Gewoon voor de extra! Nu ben ik echt ff weg. ps van veel drop kan je wel keutels krijgen... misschien dat de ha iets kan verzinnen?
Beppie, je hoeft geen zoute dropt te eten hoor, zoete is net zo goed. het gaat om het stofje dat er in zit. Ik had tijdens mijn zwangerschap een bloeddruk van 85/45, normaal 120/60 dus ik ging ook geregeld tegen de vlakte. Er is bijna niks aan te doen behalve rustig aan doen als je het voelt aankomen
@Beppie Vanavond frietjes met een flinke berg zout ... En ik blijf zeker hier bij jullie, veel te gezellig.