Sorry hoor mel. Maar daar zit weldegelijk verschil in! Zoete drop is smerig.. zoute heerlijk hahahaha.. Sorry, zit mezelf in de weg, dan wordt ik melig, en daar moet iemand het dupe van zijn
Hahah Apie! Ik kan het hebben hoor! Zat tegen heug en meug zoute drop te eten toen tot de gyn zei dat zoet met zo goed was voor de bloeddruk.. Vandaar dat ik het even melde, wie weet vind Beppie zoute drop ook niet lekker..
Door al dat geklets over drop, krijg ik ineens trek! Ik hoef niet naar Netto, dat doet mijn man voor me Kan tie gelijk ff een gezinszak zoute drop meenemen.. En van zoet vind ik de engelse drop wel lekker. De rest kan me gestolen worden... Hou sowieso niet zo van zoet. Ben meer een hartig persoon. Behalve in mijn koffie. Daar moeten dan wel 3 klontjes in
Haha, daar is ze dan Ik was even aan het teruglezen! Engeltje en Beppie, rustig aan meiden, niet nog eens flauwvallen hoor! Apie, wonderbaarlijk verhaal over de testen en bloeduitslag. Ik weet het ook even niet meer hoor! Mel, nog 4 dagen en dan is je ei er!!! Let maar op Ik ben een uurtje geleden ongi geworden, dus morgenvroeg ga ik bellen!! Ik hoop zo dat ik kan starten!
Es, fijn voor het weekend ongi! Super top en nu nog een plekt voor deze maand!!! Laat je het ons gelijk weten?
ik eet vanavond coulage als ik het goed schijf!! stond al klaar gemaakt door mams doe er wel wat maggie op
Kraam visite? JAAAAAAAAAAAAAAAAAA leuk! Ess: Yes ! Nou hopen dat je morgen gelijk een snelle datum te pakken hebt!
Hahahahaha... iedereen tegelijk op de koffie bij arme Esth en maar beppen met z'n allen Ik kom er gewoon even snel tussendoor hoor.... ik ben er eigenlijk niet Tot morgen