December Chica's vol.6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dianana, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    het wordt steeds zwaarrder he esth.....i know (van me 2 kids)

ess....ja heb het overleeft waren 6 buisjes....heb esth dr advies opgevolgd en het ff gemeld hihi
    dat ik angstig was zag ze al zo aan me hahahahah

2. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    esth mss even aan je man vagen of ie ff lekker over je onderrrug wrijft?!

3. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hey hallo dianana

4. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    hey true

es ...ben zo blij voor jullie

5. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Thanks Diaan. We hadden alleen maar durven dromen van zo'n snelle start en nu is het ook echt zo! Ondanks de vakantieperiode mogen we toch starten!

6. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Hij staat te koken en gaat me straks masseren. Ik voel me echt rot, ben helemaal gaar :(

Je hebt de prik overleeft, viel weer mee toch?!
    Is het de standaard bloedcontrole voor zwangerschap die je krijgt of moest je speciaal ergens voor laten prikken?

7. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Goeiemorgen all

Esth wat leuk! Die kleine moonboots lijken me helemaal geweldig :D

Ik ben vandaag zo happy :D. Endelijk me moeder ophalen van vakantie. Ze zou 3weken op tenerife blijven maar ze komt na 2 weken al naar huis omdat ze erg ongerust was na het flauwvallen van mij, ik heb haar zo gemist!

Ze komt vanavond om half 8 aan op het vliegveld in België. Wij moeten dus 2 uurtjes heen rijden en 2 uurtjes terug

Dus ik ga zo even plastuitjes kopen, dat ik staand kan plassen in de
    Wc's langs de weg, want die zijn zo smerig. Moet om de 10 minuten,
    dus word wat:D

Nou ik moest even mijn blije bericht kwijt :D

8. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    ja super voor je !!!!!!!!!!!!!!!!!

9. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Engel, wat lief dat je moeder speciaal voor jou eerder terug komt. Voel je je inmiddels wel al wat beter? Zo'n plastuit lijkt me heel apart! Lukt dat zonder te knoeien? Haha! Ik ga bij wc's altijd erboven hangen. Ga er ook nooit op, iiieek!

10. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Morgen!
    Ik had zo'n plastuit gekregen van mijn schoonmoeder voor we naar
    spanje gingen. Ik had beloofd er een te proberen, maar had zo iets van, het zal wel. Omdat ik niet wilde liegen heb ik er ook een geprobeerd. Zonder knoeien, die dingen zijn IDEAAL!!!
    Je kan zelfs tegen een boom aan piesen. Moet je wel voor de goede orde ff 'je ballen' weer rechthangen anders ziet het er wel heeeeeel raar uit voor voorbij gangers hahaha

11. Esthertie

@Engel Wat lief dat je moeder eerder terug komt en leuk dat jullie haar gaan halen. Succes met de auto reis!!

@Es Ik ga ook altijd boven vieze toiletten hangen alleen is dat heel slecht wanneer je zwanger bent. Omdat je je blaas dan niet goed helemaal leeg kan plassen en je meer kans op bacteriën/blaasontsteking hebt.

@Apie Hahahahaha 'je ballen recht hangen' Ik denk dat als ik nu zo'n plas-tuit zou gebruiken ik echt alles op gevoel moet doen. Zie namelijk niets meer daar van onderen :)

12. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Hahahahah apie, ze zijn indd ideaal!
    Maar ik ben net bij kruidvat geweest maar ze verkopen ze niet meer :(

Maar heb ze eerder gebruikt want ik ben toch nogal zo'n zeikerd en kan dan indd onderweg tegen een boom aan staan :D

Grappig gezicht voor voorbijgangers :p ja ik ga er nu maar boven hangen en neem voor de zekerheid me eigen toiletrol mee.

Es22, het gat indd al beter op de hartkloppingen na, heb dat vorig jaar ook een tijd gehad en heb ook een paar dagen een hartkasje moeten dragen (dag en nacht) en wat denk je: toen had ik er geen last Van, dus hebben ze niets kunnen doen :(
    Maar sochtends voor ik de deur uitga een blikje chocomelk doet wonderen, dan ben ik niet zo flauw als ik de auto in stap :)

13. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Goedemorgen meiden!

Allemaal lekker van het weertje aan het genieten? lees: op de bank met een film en warme choco haha! Ik moet helaas van 15.00 tot 23.30 werken pfff!

14. Esthertie

Good morning!!

@Mel Gelukkig is het pokkeweer. Worden je testen al donkerder?

Ik heb echt een rot nacht gehad. Lag erin om 21.30 uur. En ben wel 4-5 keer wakker geweest omdat het maagzuur erg omhoog kwam, mijn vriend verkouden lag te zijn en de baby constant feestjes hield in mijn buik. Tevens had ik twee hele rare dromen over de baby+bevalling :(

15. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Hi Est,

Dat klinkt niet als een fijn nachtje! Misschien vanmiddag even lekker oip de bank?

Mijn test was gisteren iets lichter als van vrijdag dus ben benieuwd wat er vandaag gebeurd.. Wel vruchtbaarslijm vandaag!

16. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    den haag
    hoi meiden hier weer me buik (groeit als kool)
    ik krijg nu ook last van mijn heup aan de linker kant en me onderrug!
    bij mijn zoontje had ik last van bekken instabiliteit en het lijk kwa pijn weer die kant op te gaan:(
    let vooral niet op de vieze spiegel heb totaal geen zin in de grote schoonmaak op het moment!!!!
    en aangezien ik van die vieze vlerken heb rond lopen ja dan weet je het wel!!

17. Esthertie

@Beppie Hij groeit inderdaad goed. Doe je rsutig aan en let je goed op ivm je bekken.!!

Ik heb morgenochtend om 8.30 de groeiecho, kom daarna direct even langs :)

18. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    den haag
    ben benieuwd!!!!

19. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Welterusten meiden. Slaap lekker en tot morgen!

20. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Weltrusten allemaal!

Est spannend morgen, ben benieuwd!

Beppie, mooie buik hoor!

Deel Deze Pagina