December Chica's vol.6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dianana, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Good morning!

Ben net terug en de echo was helemaal prima. Ze ligt perfect op schema dus helemaal niets te groot/lang. Geen idee dus waarom de vk's dat dus dachten te voelen. En ze ligt ook nog mooi met het hoofdje naar beneden (hopen dat dat zo blijft). Was leuk om haar weer even te zien en ze is in de tussentijd gelukkig geen hij geworden, ff gevraagd of ze voor de zekeheid nog ens wilde checken.
    Ik vraag me alleen af, is het nu nog nodig om mijn suiker te testen ivm zw diabetes? Lijkt me niet toch als ze op schema ligt...

2. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Goedemorgen!!!

Est, wat fijn dat de echo helemaal goed was! Zal wel een gerusstelling zijn voor jullie! Geen idee of je nu nog moet testen op suiker? Wat zegt de vk?

3. Esthertie

@Mel Ga zo even bellen en vragen wat ze aanraden. Vind het een beetje overbodig nu nog.
    Was je test alweer donkerder?

4. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Ben benieuwd wat ze zeggen Est!

Hier dag 2 van vruchtbaar slijm, gisteren was mijn ovu test bijna positief denk ik.. Zal zo even een foto plaatsen, wil jullie mening wel even hebben. Vanmiddag weer testen..

5. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Wat zeggen jullie? gisteren en vandaag vruchtbaar slijm, laatste ovu test is van gisteren..

6. Esthertie

@Mel Die lopen mooi op. Ik heb ze nog nooit gebruikt dus kan er verder niets over zeggen.

7. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    goedemorgen dames

est wat fijn dat ze helemaal op schema ligt en dat weer ff heb kunnen genieten van de kleine meid :D
    of je moet prikken weet ik niet kan in elk geval nooit kwaad denk ik.

@ess hij word steeds donkerder dus je ei komt er zeker aan een deze dagen dus flink aan de klus :D

8. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Als ik geen testen gebruikt zou hebben zou ik denken dat ik vandaag (of gisteren) mijn ei zou hebben.. Dit ivm slijm en 'eipijn' , zijn die testen dus toch niet overbodig!

Hoe gaat het met jou?

9. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    @mel tja zou kunnen dat die al is geweest ik gebruik ze ook al een tijdje niet meer.
    maar hij was een stuk donkerder als de rest dus kan maar zo dat ei is geweest of snel komt.
    na dat de test posi is komt ei eraan binnen 24 of 48 uur weet ik zo ff niet meer dus gewoon klussen en vandaag en morgen nog ff testen voor de zekerheid

10. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    en met mij gaat het wel goed hoor :D
    aan het wachten tot mij ei zich gaat aandienen hihihi
    maar ik moet nog ff wachten

11. Esthertie

Een test ivm zw. diabetes is niet meer nodig. De vk zei dat ze toch ook al niet dacht dat dit aan de orde zou zijn.
    En nog even een echo foto :)

12. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Bren, dat wachten op een ei duurt altijd zo lang hè! Hoop op een prachtig ei voor jou en papa, het is jullie zo gegund!

13. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Geen andere woorden dan...

WAUW!!!!!!!!!

14. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    wat een mooie echo est wauwwwwwwwwww om bij weg te smelten hihihi

ja mel duurt echt lang en dan die laatste 2 weken na het ei duren ook altijd lang :S

15. Esthertie

@Bren Bah, dat wachten duurt dan lang :(

Je ziet wel veel minder nu op de echo omdat ze al zo groot is.

16. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Bren: Weer dat wachten... Pfff... Dat duurt altijd zo onwijs lang!!! Sterkte meid!

@ Mel: Hopen op een goed en snel ei voor jou ;)

@ Esth: Mooi dat je niet meer terug hoeft vanwege de zw.diabetes! En mooie echo zeg!! :)

17. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    mooie echo zeg!!!

nou ik kom terug bij de gyn en aan de te lagen bloeddruk is niks te doen alleen meer zout eten,ik heb idd wel bekken instabiliteit ik heb een recept voor een bekken band en moet na de vakantie fisio!
    mijn man is gelukkig orthopeet dus die band maakt hij vandaag nog!
    verder met me manager overlegt maar krijg niet veel steun ivm lichtere werkzaamheden ze weten niet hoe het aangepast moet worden en voor steunkousen aantrekken moet ik nu op mijn knieen zitten!
    ik heb het idee dat ze het niet echt geloofd , maar goed probeer het vol te houden want over 1.5 weken heb ik vakantie!
    als het daarna niet lukt hebben ze pech en meld ik me ziek!!
    de zorg is zwaar werk maar het lijkt wel of ze een bord voor haar kop heeft!
    ik ben al 8 kilo aangekomen dus gaat met rap tempo.
    wel het hartje voor het eerst horen kloppen vandaag dus dat was wel mooi!
    zo weer een heel verhaal hahaha

18. Esthertie

@Beppie Wat balen dat je daar nu al zo veel last van hebt. En echt goed opletten op je eigen grenzen, ik ga er ook regelmatig overheen en baal daarna als een stekker. Loop nu als een oud vrouwtje boodschappen te doen, sjok, sjkok, sjok
    En inderdaad als je geen medewerking krijgt op je werk dan maar ziek melden, het gaat om de gezonheid van jou en je baby.

Ik ben nu +/- 8-9 kg aangekomen, ik hoop niet dat het bij jou in zo'n tempo door blijft gaan :(

19. Esthertie

Jeetje wat is het hier rustig vandaag...?!

20. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hoi meiden ik kom me vandaag ook maar ff melden(hihi)
    heb net een (hels) dagje (schoolreisje) achter de rug dus ga zo ook lekker plat op de bank hahaha

pfff heb eerst een kind van een andere school bewusteloos uit de ballenbak kunnen vissen en daarna was een van de kids uit me eigen groepje ineens spoorloos!!!pfffffffffffff het kreng had zich verstopt.....moest me echt bedwingen niet uit te vallen tegen het menneke!!!!
    hij was nl afgelopen zaterdag ook al op het verjaardagsfeestje van me jongste geweest en luisterde toen ook al helemaal niet!!!!bah bah

Deel Deze Pagina