moeilijke situatie....veel sterkte ermee!!! ik zou als ik jou was ff een topic openen bij zwanger forum....alleen en zwanger!! daar zul je meer meiden tegenkomen die in dezelfde situatie zitten als jij!! nogmaals veel sterkte!!
hey meiden ... bah het is de laatste tijd echt rustig hier he!!! we gaan toch niet als groep uit elkaar vallen he?? dat zou ik heel jammer vinden!!
Hee meid, welkom! Jeetje wat een heftig verhaal! Ging het voor je zwangerschap al niet goed tussen jou en je vriend? En was een zwangerschap dan niet gepland?
wat akelig voor je dat je zo'n last hebt van je rug en stuitje!!! en wat een mooie buikfoto trouwens!!je hebt echt een mooie buik en zo mooi naar voren gedragen!!!hihihi en toch een meisje!
nee hoor ik ben er nog altijd!!!!!!! vandaag heel de dag in de sporthallen geweest me kids en man hadden kung fu wedstrijden! me oudste is 3de geworden bij de klassen 10 12 jaar me jongste is 2de geworden bij de klassen 7 10 jaar en me man is 1ste geworden bij de volwassenen al met al een geslaagde dag!!!!
@Beppie Dus jij voelt je heel safe met die mannen van je..?! Ik heb vandaag op een markt gestaan lekker verkocht, leuke mensen en goed weer. Maar wel weer helemaal gesloopt. Morgen een dagje parkhangen met een vriendin en haar zoontje van 6 maanden. Dus dan ben ik hier ook niet te vinden. Fijne avond allemaal!!
Hai lieve meiden! We gaan niet uit elkaar vallen hoor! Het is nu natuurlijk ook vakantie tijd.. Ben zelf ook een paar dagen niet op zp geweest ivm werk en andere afspraken.. Druk druk druk! Vanaf nu klets ik weer gezellig mee!
hihi goedemorgen!!! ja dat genieten van het weer ben ik al mee bezig hihi! lekker me wasje buiten gehangen in het zonnetje!! heb gisteren een kinderwagen gehaald...3 in 1! ja ik weet het ..het is erg vroeg,maar we mochten deze hebben van een kennis!! incl een box en kinderstoel!! de kinderwagen is van chicco...beige met grijs!! en ziet er superrrrr uit!! was wel ff grappig om me vriend te zien stuntelen met dat ding hahahah want hij wilde hem natuurlijk gelijk uitproberen en kijken of alles kindveilig was hahahaha....echt al een papa he hahahahah alles heeft inmiddels al een sopje gehad(bijna alles kon in wasmachine gelukkig dus hoefde maar 1 dingetje zo te soppen) en hang nu ook te drogen in de achtertuin!!! ben zooo blij ermee.....en kan niet wachten tot ons kleintje errin ligt hihihihi
@True Wat leuk dat je nu al dingen hebt gekocht en helemaal als je ze voor veel minder van vrienden/kennissen over kan nemen. Mijn vriend wilde echt de kinderwagen nog niet proberen haha, ik ben benieuwd of hij er straks mee overweg kan. Hij zei gisteravond in bed opeens 'luiers' Ik vraag: wat is daarmee? Hij zag het nog niet zo zitten om die te verschonen Dus heb ik hem lief verteld dat het wel mee valt en we het gewoon allebei moeten doen.
ik heb trouwens de afgelopen dagen een zeurderig gevoel in me onderbuik.....kunnen dit me banden zijn??? en als ik op me rug lig voel ik me raar en voelt ook niet lekker in me buik.....maar dat kan nu toch nog niet is toch nog te vroeg....is toch pas als je kindje zwaarder is dat je je daar akelig van kunt voelen....
@true Volgens mij kan dat gevoel al wel je banden zijn. En misschien is dat nare gevoel al wel van je baarmoeder die groeit, je darmen en maag die een stukje opzij geschoven worden.
goedemorgen toppers, hoe gaat het hier?! ik moet zeggen het valt me steeds zwaarder om in dit topic te komen, en echt waar ik gun het jullie stuk voor stuk om zo'n mooi wondertje te krijgen, en ik lees wel mee maar ik reageer nog zo weinig en dat vind ik zoo stom van mezelf ik bedoel er zijn meiden die echt veel en veel langer bezig dan ik. ik wou dit echt al 10x eerder typen maar voel me hier zo ongelofelijk dom over.
hahha leuk he als mannen er ook zo mee bezig blijken te zijn!!! en wat de kinderwagen betreft(en de rest)....ik mocht het zelfs voor niks hebben...ze had deze van haar ex schoonfamilie gekregen en die mensen hadden dr zo de pis lauw gemaakt dat ze blij was dat ze er vanaf was!! maarja ben dus niet iemand die het voor niks aanneemt dus heb gezegd dat ik het wel goed met dr maak ......ik haal gewoon wat leuks voor dr dochterr aangezien ze dus echt niks wil aannemen van geld.....ik zat ook al te denken aan een paar tickets voor de efteling ofzo!!!
meid......waarom dom voelen???? jeetje al ben je 1 maand bezig dan nog is en blijft het een vreselijke teleurstelling(op zijn zachts gezegd) als jij niet zwanger bent en een ander wel!!!! ik heb ook vaak een traan gelaten hoor!!(en niet 1 maar ik jankte me echt de ogen uit de kop!) ik gunde het iedereen,maar tis logisch dat je het jezelf het hardst gunt....tis nl jouw gevoel...jouw leven!!! voel je hier aub niet schuldig of dom over !!! ik had dit heel sterk vlak voor me vorige zwangerrschap en vlak na mijn miskraam....ik voelde me doodellendig!!! waarom anderen wel en ik niet!!! meid,we hebben hiee zoveel gedeeld met elkaar.....ga je gevoel niet opkroppen en deel dit gevoel met ons lieverd!!!
dank je wel voor je lieve reactie. ik weet niet wat het is maar op de een of andere manier heb ik moeite met mijn eigen denkwijze over sommige dingen, ik ben gewoon doodsbang dat ik kinderloos zal blijven Edit: ik moet er ook wel bijzeggen dat het misschien de emoties zijn hoor, want morgen is het alweer 2jr geleden van mn lieve mama❤
@True Da's helemaal mooi en inderdaad een keinigeidje terug is dan ook weer leuk als ze geen geld aan wil nemen. @MissC Je moet je echt niet rot, dom of wat dan ook voelen tegenover ons. Zoals True al zei, ook al ben je pas net of al jaren bezig je gunt het iedereen en het is dan elke maand balen als het niet raak is. Ik hoop zo dat je snel zwanger bent en ik kan me voorstellen dat je het even moeilijker hebt rond deze datum. Sterkte!!