@Beppie Wat heerlijk 3 weken op vakantie. Ik wil ook op vakantie, wij zijn vorig jr. sept. voor het laatst een weekje geweest. Maarja voorlopig even niet en ik hoop dat ik een beetje vakantie gevoel krijg in mijn verlof. Alleen krijg ik steeds meer lichamelijke klachten dus ik duimen niet dat dat erger wordt. En ik kan me goed voorstellen dat het een hoop scheelt nu je een jongen krijgt qua kleding e.d.
goedemiddag allemaal ten eerste beppie gefeliciteerd weer een knul erbij leuk hoor en alvast een heerlijke vakantie. en hoe gaat het hier met de rest? hier goed vanmorgen denk ik mijn eitje gehad papa was net bed uit voor zijn werk en ik moest naar de wc en ging weer op bed liggen en toen steken pijnlijk onder in mijn buik dus papa maar gezegt dat die zich weer mocht uitkleden en dat die eerst nog maar ff aan de klus mocht hihihi
**********NOD Juni********** 1: 2: 3: 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12:Bren79+Papa76 (31 jaar, 15e ronde, 1e kindje bren/2e kindje papa) 13: 14: 15: 16: Miss C (25 jaar, ronde 11, 1e kindje) 17: 18: Es22 (28 jaar, 1e kindje, ronde 11) 19: 20: 21: 22: 23: 24: Apie3 (29 jaar, ronde 8, kindje 4) 25: 26: 27: 28: 29: 30: **********NOD Juli********** 1: 2: 3: 4: 5:Es22 (29 jaar, 1e kindje, ronde 12) Starten met ICSI 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: Miss C (25 jaar, ronde 12, 1e kindje) Bren79+Papa76 (31 jaar, 16e ronde, 1e kindje bren/2e kindje papa) 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: Apie3 (29 jaar, ronde 9, 4e kindje) 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30:Es22 (29 jaar, 1e kindje, ronde 12) 1e controle echo 31: **********MMM********** 17-05-11: Apie3 afspraak fertility gyn 05-08-11 bren79/papa76 afspraak ferrility intake *********ZWANGER********* De December Testers: Esthertie (28 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje) De Januari Testers: Anz87 (23 jaar, ronde 1, kindje 2) De Februari Testers: Karine (30 jaar, 11e ronde, 2e kindje) Aily (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje) De Maart Testers: Bonnie1 (30, 3e ronde, 2e kindje) De April Testers: Beppie1983 Truelove4ever De Mei Testers: Engeltje1 (26 jaar, 1e kindje, 1e icsi) Gekko (29 jaar,7e ronde,1e kindje) Dianana (30 jaar 2e kindje zoveelste ronde) even mijn nod later gezet nu samen met miss c hopelijk alle 2 op roze en ess en apie moeten ook deze maand op roze hoor dan zijn we allemaal op roze geloof ik toch woehoeeeee
lieve meiden ik wil t nu toch aar vertellen ondanks dat ik me echt schaam en zo ellendig voel ik heb een zware pre-natale depressie dr komt niks meer uit mn jhanden ...kan alleen nog maar huilen en voel me zo ongelukkig gelukkig heb ik een famillie die me geweldig steunt maar we vinden t allemaal een erg zware tijd om door te maken dat is dus de rede dat ik er niet meer ben ik mis jullie vreselijk en zodra ik me wat beter voel kom ik weer bij jullie kletsen t spijt me tot gauw allemaal ...jullie zijn mn vriendinnetjes en vriendje liefs diana x
Hoi lieve Dianana, wat vreselijk meid. Ik wens je veel sterkte in deze moeilijke periode. Ik hoop dat je snel weer de oude bent, want we missen je geklets enorm hier! Wij zijn er voor je als je je hart wilt luchten!
Nou, dat gaat zeker geen roze voor mij worden Bren: wij mogen tijdens de behandeling niet zwanger raken. Dus ik ga zeker nog een keer op rood. Hopelijk is dat de ALLERLAATSTE keer voorlopig!
Lieve Diaan, Wat dapper dat je dit hier komt vertellen! Misschien is het juist wel fijn om er hier met ons over te kunnen praten.. Lieve schat, we zijn er voor je hoor! En uit je gevoelens maar, volgens mij kunnen we er hier allemaal goed tegen en zal niemand je veroordelen. Blijf duimen voor je dat deze ellende snel over gaat! Knuf Mel
hey meiden ik kreeg net een smsje dat de kleine meid van me vriend zijn zus op een modellensite staat...hihi kijk maar eens: Galucci
dianana och lieverd wat erg dat je je zoooo vreselijk voelt!!! en idd wat miss c zegt enorm dapper dat je het durft te zeggen hier!! meid neem de tijd en praat veel(met je familie) heel veel sterkte!!! wij gaan in ieder geval nergens heen en zullen op je wachten meis!! dikke knuffel
@ Dianana: Ik kom je even heeeeel veel sterkte wensen meid!!! Doe rustig aan en praat er over met je familie! Liefs
@Dianana Wat naar dat je je zo rot voelt terwijl het zo'n leuke tijd 'hoort' te zijn. Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen, fijn dat je fam. je steunt en we zijn er hier voor je!!
leuk meisie!!!! diaan doe rustig aan! lieve meide ik kom alvast afscheid van julie nemen tot over 3 weken!!!!
@True Wat een poppetje Ik heb gisteravond van 19.30 tot 12.30 uur samen met een vriendin cupcakes staan bakken voor een trouwerij. En gisteravond in bed wist ik echt niet meer hoe ik moest liggen Gelukkig vandaag lekker vrij en niets moeten.
Lady's Willen jullie op mijn rijtje buik foto's stemmen, bij Buik v/d maand?? Zwangerschapspagina - Buik van de Maand
Goedemorgen!!! Est, heb gestemd hoor! True, wat een mooi meisje.. Beppie voor jou een hele fijne vakantie, geniet er lekker van!