December Chica's vol.6

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dianana, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik vind het geen klagen wat je doet, je stopt met de pil omdat je een kind wilt en dan wil je dat ook meteen en als het dan niet gaat zoals wij dat willen baal je daar gigantisch van, het is logisch dat je super sago bent dat je ongi eraan komt, wij weten allemaal hoe je je voelt en of je nou in de 1e ronde of in de 10e ronde zit het blijft !@#$%^&* om ongi te worden.
    bij deze een hele dikke knuffel voor jou.
    Bekijk bijlage 164227

2. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Mel Kan me voorstellen dat je daar chaggo van wordt. Je hoopt op iets en dan steeds weer die teleurstelling. Ik ga duimen dat het toch raak is hoor. (lekker eigenwijs) En je bent zeker geen zeur/klager!!

@Bren Wie weet ben je al wel zwanger nu met je verjaardag maar weet je het nog niet..... Hope so!

3. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen lieve mensen.... wat een enorme tranendal om terug te lezen....

MissC je hoort erbij.. je bent 1 van ons... lief en leed... waarom heb je jezelf ook maar een tijdje met dat gevoel laten lopen??? Dat is niet goed voor je. Een hele dikke knuffel van hier.

Bren hoe is het op het nabije familiefront? Hopelijk gaat het snel weer in rustiger vaarwater... Geniet je nog steeds van je huisje en komt Nousje vaker tijdens de vakantie?

Ess het komt vast goed meid... ik heb er alle vertrouwen in..

Mel... ik heb hier een boxzak hangen... anders kom je je frustratie ff lekker wegmeppen?

4. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Miss C, je bent lief, dank je!

Gekkoooooo!!!! Je bent er weer! Hoe gaat het met je en hoe was je vakantie? Vertel vertel vertel!!

Enne die boxzak.. Klinkt wel lekker hihi!

5. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel erg mooi vooral... ik had alleen een klein probleempje met mijn blaas.... ze hadden de ontsteking niet gevonden voor mijn vakantie... dus het eerste deel heb ik vooral de engelse toiletten gezien... best compfie hoor;)
    En toen ik terug was in nederland had ik die infectie er al uitgeplast.. dus een nieuwe antibiotiaca was niet nodig volgens de assistent (en mij eigenlijk ook niet)

Heel veel gewandeld daar... we hadden alleen de anoloog camera mee dus ik kan jullie helaas niet laten zien hoe waanzinnig mooi (en nat) het er was

6. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Gekko, je blaas.. Klinkt niet lekker nee! Hopelijk blijft het nu weg! Voel je je verder helemaal goed? Niet misselijk oid?

Heerlijk kunnen wandelen dus, lekker hoor! Hebben jullie ook mooi weer gehad?

We hebben je wel gemist hoor hier!

7. Esthertie

@Gekko Welcome back. Goed om te horen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Maar wel balen van je blaas, daar zit je op vak. niet op te wachten. Gelukkig ben je er nu vanaf. Hoe voel je je verder?

8. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Raar maar waar.. op een klein middagdutje die ik dagelijk nodig lijk te hebben heb ik helemaal nergens last van... 1 keer gespuugd.. maar toen zat er iets in het gft bakje van de keuken.... bah dat stonk!!

in het begin heb ik wel een verstopte darm gehad (ik weet precies hoe naar het is Engel) direct gevolgd door een drie weken durende blaasontsteking... nu is er eigenlijk helemaal niets aan de hand... ik nies veel:p maar of dat komt door zwanger zijn;)

Mel ik heb jullie ook gemist.. maar niet heel erg... ik had veels te veel plezier met mijn mannetje op die bergtop

9. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Esth wat maak je toch een schattige dingen....

10. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Goed zo gekko, zou niet goed geweest zijn als je ons vreselijk had gemist! Geeft aan dat je het heerlijk gehad hebt!

11. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou er zo teruggaan.... het is er zo mooi en de mensen zijn er heel vriendelijk... Daarnaast... er hangt een deken van rust en vredigheid over het landschap die ik nog niet ergens anders heb gezien....

12. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Wat omschrijf je dat mooi zeg! Klinkt als een plek om even heerlijk te ontstressen!

13. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    @mel het is geen zeuren en klagen wat je doet jij wil graag een kindje nog en dan is elke maand te veel en ook alwil het bij ons niet lukken
    ik gun het hier iedereen.

@gekko fijn dat je een super vakantie heb gehad alleen wel balen van je blaas maar gelukkig alles eruit geplast alweer hihihi
    hier met de fam gaat het niet super bij mijn schoonmoeder weten ze nog niet precies wat het is.
    ze zijn nog vanalles aan het onderzoeken ze weten in elk geval dat de linker nier groter is als de rechter.
    en dat de bloeddruk veel te laag is.
    voor de rest is het nog afwachten net als bij papa zijn oma
    en nousje is 3 weken in de vakantie hier :D

@est ja wie weet ben ik wel zwanger nu maar ga er niet van uit eigenlijk.
    maar ja met me verjaardag zal ik het nog niet weten in elk geval en had zo gehoopt dat ik dan iedereen wel kon vertellen en laten zien hihihi
    maar ja we wachten het wel af.

14. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het ook.... vooral in het landschap.... overal schaapjes.. maar dan nog gewoon met hun staartjes vrolijk kwispelend door de bergen wandelen... Ze lopen ook gewoon op straat!!

In de dorpjes is het even anders... het is heel duidelijk crisses in Engeland.... veel winkels staan leeg en in de meeste dorpjes staat toch wel 25% van de woningen te koop....Ondanks dat is iedereen dus vriendelijk...

Wandelen daar kan echt overal.... de meeste bordjes aan de kant van de weg geven wandelpaden aan.... sommige drukbezocht.... bij andere wandelingen zie je in drie uur lopen 20 mensen...

En wat dus ook daar is.... de meeste treinen rijden nog op stoom!!! Over onthaasten gesproken:D;)

15. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bren balen van de schoonmoeder wens papa maar sterkte van me.... en knuffel elkaar maar even stevig namens mij..
    Wel lekker dat Nousje drie weken bij jullie is... nog speciale dingen gepland??

16. Esthertie

@Gekko Thanks! Het klinkt echt heerlijk, over een paar jaar loopt er een kleine dreumes tussen jullie in tijdens de wandel tochten! :)

17. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Bren, wat fijn om nousje bij jullie te hebben 3 weken lang! Zeker in deze moeilijke onzekere tijd! Hoop dat ze er gauw achter komen wat er precies aan de hand is en ze het goed kunnen behandelen.

18. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Meiden, het is weer ouderwets gezellig hier mag ga nu even door mijn huis heen voor die kleine weer wakker is.. Tot later!!

19. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    En tot doe tijd het je hele stoere draagdoeken/kinderdraagrugzakken zodat die kleine mee kan liften....
    We hebben een aantal ouders ook met kleintjes daar op die manier zien lopen... Mijn man werd er helemaal ongeduldig van. Heeft een aantal keer tijdens de vakantie gevraagd hoelang hij nog moet wachten. Als ik dan zei tot midden januari trok ie een heel dwars gezicht en dan kreeg ik de NEE!! Morgen! opmerking... als een dwarse peuter... dat gaat nog wat worden...

Waar ben ik aan begonnen;):p:D

20. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga even aan de strijk..... ik heb bergen en bergen taakjes en klusjes in het huis:(

Deel Deze Pagina