@Mel Succes! @Gekko Hahaha een ongeduldige papa Ik heb ook een draagzak gekocht van Baby Bjorn, lijkt me super handig. Ook succes met de strijk.
pfff nog 1 blousje.... maar daar moet het apperaat oor afkoelen.. dus die doe ik lekker na de lunch. Gelijk maar even de was opgevouwen
Lieve meiden... niet schrikken maar ik kan van de glazenbol worden afgehaalt.... mijn kindje is gestopt met groeien en er is geen hartje meer te zien... Ik moet de komende dagen beslissen of ik de natuur zijn ding laat doen of niet.
He gekko Wat?????????????? Heb je net een echo gehad dan?? Dat meen je niet, oow wat vind ik dit rot krijg helemaal kippenvel. Veel sterkte en een hele dikke digi knuffel voor jullie!!
What!!!!!! Neeeeee!!! Gekko.... Ooh meid tranen in mijn ogen, dit mag niet! Hele dikke knuffel voor jou en je man.. Jeetje meid, wat moet dit een ontzettende pijn doen voor jullie..
Het allervervelenste is....ik had al een donkerbruin vermoeden.. waarom weet ik niet.... ikzelf schreef het af op echoangst.. Lieve meiden het is goed.... ik kijk er nu vooral heel rationeel naar.... als het gezond was... dan was het blijven groeien en was het hartje blijven kloppen... Het was dus niet gezond... en dat is toch het allerbelangrijkste wat je wilt voor je kind
Gekko, rationeel gezien heb je gelijk, knap dat je er zo tegen aan kijkt. Emotioneel zal het toch wel een klap zijn. Hoe is je man er onder? Wat een rot nieuws!
@gekko Ik weet precies wat je voelt. Bij mij exact hetzelfde. Ik had ook zoiets van als het gezond was geweest was het blijven zitten. Het is de natuur en blijkbaar was het babytje niet in orde. Toch blijft het zooo naar. (ben ff naar buiten)
Mijn man werd net zo groen als zijn overhemd.... maak me een beetje zorgen om hem eigenlijk.... Ik heb eigenlijk nog nooit echt de volle 100% het idee gehad dat ik zwanger was... het voelde zo onwerkelijk...en de mededeling dat het hartje niet meer klopte en dat het nog zo groot was als 8 weken en 5 dagen dat was eigenlijk ook onwerkelijk...ik ben denk ik een beetje in de war en rationeel tegelijkertijd....ik weet het niet
Gekko, wat lees ik nu?! Ik schrik ervan , heb de tranen in me ogen Veel sterkte meis ook voor je man knuffff
@gekko wat een klote nieuws zeg hele dikke digi knuffel ik weet ong hoe je je voelt je gaat naar de echo om te kijken hoe het gaat en dan hoor je dat er geen hartslag is en dathet gestopt is met het groeien bah het was een echt een schik ik moest er ook over nadenken of natuur of handje laten helpen maar heb een week gewacht en kwam maar niet dus toen heb ik met pillen miskraam op gang laten komen gelukkig hoefde ik verder niet gecuriteerd te worden. meis heeeeeeeeel veel strekte en een dikke digi knuf en als er wat is je kan je verhaal hier altijd kwijt. pfffffffffffffff wat een klote nieuws tranen in mijn ogen
@ Gekko: Superdikke knuf van mij Rationeel heb je gelijk, maar emotioneel is het een hele klap!! Doe er aub niet té luchtig over!! X
@Gekko Ik weet niet of je gaat afwachten. Mijn ervaring met die pillen zoals Bren omschrijft was slecht. Tot 2 x toe ingebracht en er gebeurde niets, uiteindelijk moest ik dus toch een curretage. Sterkte! Ik heb trouwens een berichtje van Aily gekregen. Weet niet of ze jullie ook gestuurd heeft.. Maar alles is goed met haar de de baby. Ze is alleen een lange tijd ziek geweest vandaar dat ze hier niet meer was.
oooh gekko wat schrik ik hier van!!!!!!!!!!!! zit met kippevel en een flinke brok in me keel meid!! nee dit vind ik echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg voor jou en je man!!!!
meiden... ik heb een berichtje gehad van aily! alles is (eindelijk) goed met haar...ze is tot aan dr 19e week vreselijk ziek geweest maar gaat nu beter! ik hoop dat ze snel weer meeschrijft met ons
wat fijn dat het weer goed gaat met aily maar wat naar dat ze zo lang ziek is geweest pfffff @est wat vervelend dat je een slechte ervaring heb gehad met die pillen en toch een curratage moest onder gaan. bij mij werkte het heel goed voor het slapen ingebracht en rond een uur of 3 of 4 kwam het opgang. alleen het vruchtje zelf was nog niet weg bij de nacontrole maar die kon de gyn met een tang en een eendebek eruit halen en toen was ik helemaal schoon. maar ja op de natuurlijke wijze is natuurlijk het beste dus ik hoop voor jou gekko dat de natuur zijn werk gaat doen en geen rare dingen hoeft te doen. vind het echt heeeeeel erg meis voel met je mee nogmaals een dikke digi knuf van ons
Lieve Gekko, Ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik ben erg geschrokken van je bericht. Ik vind het zo rot voor jullie... Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... Hele dikke knuffel voor jou. Ik denk aan je...
Goedemorgen meiden! Es, vandaag ga je beginnen hè, wat spannend hoor! Ga zo hard voor je duimen al ik maar kan! Gekko, hoe gaat het vandaag met je? Beetje kunnen slapenvanacht? Vind het zo klote voor je. En natuurlijk voor je man, hij keek er zo naar uit. Hoe gaat het verder hier?