Ess heel veel sterkte vandaag.... het gaat vandaag echt allemaal beginnen vor je.. Over de beslissing... ze hadden het gelijk over curruteren .. geen pillen enz.. Toch ga ik dat doen... bubbels is gewoon twee cm groot... dat wil ik NIET in de toilet of in mijn mv vinden. Klein stukje zelfbescherming..... Ik heb ook al gelezen van Aily ben blij dat het beter met haar gaat
Lieve gekko.. Wat een ontzettend verdrietig berichtje! Heel veel sterkte voor jouw en je man... Een hele hele hele dikke digi knuffel.........
@Mel Jep weer een werkdag en een drukke, heb nu pas tijd om hier te spieken. @Gekko Kan me voorstellen dat je er niet op wilt wachten of het in het toilet terug wilt vinden. Curretage merk je verder niets van, ik vond het ontwaken uit de narcose alleen heel naar. Heb je al een afspraak gemaakt en heb je vannacht een beetje kunnen slapen?
Meiden bedankt. Vandaag gaat het inderdaad beginnen voor mij. Vind het echt zo spannend. Ik heb besloten dat ik iedere avond om 19.30 uur ga spuiten... Nog een paar uurtjes dus....
Es22 wil je heel veel succes wensen en met je eerste spuit vanavond, het valt echt mee. Klinkt enger dan het is
lieve Gekko, ik weet niet wat ik moet zeggen, ik vind het zo erg voor jou en je man ik wil je vanuit hier een hele dikke knuffel geven... Bekijk bijlage 164727
Dank je MissC.. het komt goed. Hoe is het met jou?? Ess gefeliciteerd (?) nu is het begonnen.... Heel veel sterkte ik hoop op een super uitkomst! Est ik weet het... ik ben bekendtdtdtdt met roesjes... Gelukkig voor de rest van de wereld wordt ik er een heel grappig mens van.... mijn vader en mijn man hebben nog steeds matriaal om te vertelllen van mijn laatste roesje... Blijkbaar ging ik van extreem actief naar vrijwel direct op non actief binnen een korte tijd.
@Es Hoe was de prik, vond je het te doen? @Gekko Gelukkig reageer je er dan goed op, ik kreeg alleen geen roesje maar echt een algehele narcose
Nou, spuit is gezet. Ik was heel gespannen dus het voelde best vervelend. Hoop dat dit iedere dag wat minder wordt.
Hi es22, vervelend dat het zo voelde. Misschien indd omdat je wat gespannen was. Heb je man hem gezet? Nog effe en je durft het zelf Gek hè dat het allemaal is begonnen nu. Ik hoop dat alles een beetje meevalt voor je (kwa pijntjes) en je straks een mooi Beebje in je buik hebt groeien.
Hai lieve meiden! Es, ik vind je in ieder geval heel dapper!!! Ik ben vanmorgen zoals ik al verwachtte ongi geworden.. Nieuwe nod op 7 augustus.. Wil iemand me er op zetten? Ga nu ook naar mijn bed want ben niet zo lekker.. Truste en tot morgen!
Engel, we hebben afgesproken dat ik de spuiten zelf ga zetten. We zijn niet altijd samen thuis. Zaterdag heb ik bijvoorbeeld een etentje met vriendinnen, dus dan zal ik het ook zonder hem moeten doen. Mel, niet leuk dat je ongi bent geworden. Ik baal met je mee!
@Mel Grrrr Op naar de volgende ronde. Wel nog voordat ik die kleine eruit poep he!!! (is een bevel @Es Goed van je dat je het drufde, het zal vast steeds wat makkelijker gaan.
Goedemorgen!!! Est, ik hoop zo dat me dat gaat lukken! Apie, hoe gaat het met jou nu? Al een ei gespot? Gekko, weet je al wanneer je een curettage krijgt? En hoe gaat het nu met je? Diaan, hoe gaat het nu? Trek je het allemaal nog een beetje? Es, vandaag zal het spuiten vast al beetje beter gaan dan gisteren!