Bren, proficiat meid! Hopelijk brengt dit levensjaar heel veel geluk voor jou en papa! Apie, wat een verhaal! Het is natuurlijk superkl*te, maar je weet nu in ieder geval waar het probleem zit en wat ze er aan kunnen gaan doen. Al die maanden onzekerheid die je had waren ook maar vervelend! Gekko, hopelijk doet de natuur snel zijn werk. Dan kun je weer verder! Sterkte!
@ess en estherie: bedankt meiden... Wist stiekem wel dat ik niet gek was haha.. Nouja zoals ik al zei, maak me nu inmiddels wel een beetje zorgen. Mocht ik toch zwanger raken (heb vruchtbaar slijm gehad, en niet zo'n beetje ook, ovu pijn is sinds vandaag afgenomen, en ik zou geen ei kunnen krijgen nu) dan is dit nu heel slecht voor de beeb! Ik vrees dat we eromheen moeten gaan de komende maanden. Maar dat geeft niet. Ik ben nu meer bang dat we misschien deze maand geluk hebben gehad. Ik kan alleen maar denken aan wat het met de baby zou doen als we toch zw zouden zijn geraakt. Hoe klein die kans ook is. Hoe bizar kan het zijn?! Al die maanden hoop je op een zwschap, en nu hoop ik maar zo dat het niet raak is! Ik heb ook vandaag pas begrepen wat het met een baby kan doen... gekko: dikke vette digi knuffel! Het komt allemaal goed. Het is alleen super vet mega kut allemaal voor je nu! Hoe is je man eronder?? Ess nog gespoten vandaag? Bren hoe was je verjaardag? Mel: dat is de enige instelling! hopen dat die pendels gelijk krijgen meis!!!!!!!!!!!!!
@Good morning! @Apie Jeetje kan het zo slecht zijn voor een baby, dat wist ik ook niet. Dan is even afwachten misschien een beter optie. Ik bedoel je wilt natuurlijk het beste voor de kleine en niet het risico lopen dat er hierdoor iets fout gaat. @Gekko Hoe is het bij jou qua bloeden? Heb je de vk nog gebeld, kon toch vandaag weer? Ik moet zo weer voor controle.
Goedemorgen Ik heb het er gisteren even met mijn man over gehad... Die leek iedere dag een beetje verder weg te gaan zitten... Maar nu zitten we weer strak tegen elkaar op de bank.... Buik en rugpijn komen steeds vaker op de dag terug en worden steeds pijnlijker dat is wel vervelend... VK belt mij vandaag... verder zorg ik dat ik lekker bezig blijf... dan ben ik er minder mee bezig. (geloof dat ik nu alle vragen heb beantwoord)
Apie wat ongelofelijk naar voor je op dit moment.... het lijkt me idd wel raar na al die maanden hopen op een plakbeeb en al dat verdriet dat je nu hoopt op een ongi die optijd komt.... Weet je al hoelang je eromheen zou moeten plannen???? En gaat het??? Bedoel... je zei dat de klachten steeds erger werden....
Bren, nog gefeliciteerd! leuke dag gehad? Gekko, hier gewoon effies een digi knuff voor jou Apie, wat vervelend allemaal ook een knuffie voor jou Es22, hoe gaat het met de spuitjes ? hoop dat het al wat minder pijn/gevoelig doet/is
Goedemorgen! Hoe is het deze ochtend met alle chica's? We hebben een naar knobbeltje ontdekt bij onze zoon in zijn nek. Behandeld kinderarts is gister met vakantie gegaan, ha is ook op vakantie. Zeggen ze op het zh, je MOET dat zo snel mogelijk laten nakijken, maar dat moet dan maar weer via een vervangend ha! Moe wordt je ervan..
Apie kunnen ze niet gewoon een huisje naast het ziekenhuis bouwen voor je.... dat scheelt zoveel reizen voor je..... ff geen gekkigheid.... wat ongelofelijk moedeloos moet je worden....ik hoef die ritjes niet te maken... en ik hoef ook niet telkens op die wachtkamerstoeltjes te zitten.. (ik heb nog nooit in een ziekenhuis gezeten waar die stoeltjes aangenaam toeven waren) Het zit er zeker niet in dat je de rest van juli niet naar een arts hoeft... of wel??? Ik hoop echt dat er helemaal niets aan de hand is... en dat het gewoon fijn zal zijn dat de artsen voorzichtig zijn met je zoontje...
@Gekko Ik ben net geweest, alles is in orde en de kleine ligt nog steeds met haar hoofd naar beneden Ik heb toen begrepen dat je er flinke buikpijn van kan hebben (mk). @Apie Nee, wat naar ik hoop dat je snel terecht kan en er niets ernstigs aan de hand is met je mannetje.
Ze ligt dus nog steeds goed... echt gaaf!! Nog minder dan tien weken en dan is ze er al.... begin je al kriebels te krijgen Je bedoeld van toen jij een mk had?? Met die buikpijn? Ik begin het ook steeds meer te geloven dat je er flinke buikpijn van kan krijgen... ik wacht af... (niet geduldig wat het liefst heb ik die ellende achter de rug)
@Gekko Ik heb zelf geen buikpjn gehad omdat het bij mij niet vanzelf kwam en de pillen niet helpen. Maar mijn vk zei dat als het komt jer er wel erg buikpan van kan hebben. Ik hoop het natuurlijk niet voor je. En ze ligt nog steeds goed, hoop dat dat zo blijft. Nog maar 9 weken, t mag van mij best sneller haha. Niet echt kriebels maar ben wel heel nieuwschierig naar hoe ze eruit ziet.
Hahahahahaha... dat kan ik me voorstellen... dat je nieuwschierig bent... al was het maar de vraag wie je toch zo aan het trappen is de hele tijd Negen weken... dat is altijd minder dan tien weken... (maar het kan natuurlijk ook 11 weken duren... (hoop het niet voor je hoor...denk dat dat echt heel zwaar kan worden) Ik hoop ook niet op erge buikpijn... maar ja... wie hoopt er nu wel op pijn Hahahahahaha. Het komt vast goed. En als ik me heel ongelukkig ga voelen... dan ga ik me laten verwennen en vertroetelen door mijn man...
@Gekko Nee dat hoopt niemand, doe mij ook zo min mogelijk bij het uit poepen straks Is je man vrij vandaag? Ik heb de uiltjes mobile voor het kamertje af: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/35113-albums6467-picture39784.jpg
Nee niet vrij... maar als ik me ellendig voel is hij binnen 20 minuten thuis... Hij wilde wel thuis werken maar daar zou ik helemaal kriegel van worden... Ik ben gek op uilen....zo charismatisch...
@Gekko Wel fijn dat hij snel thuis kan zijn. Ik kan me voorstellen dat je niet de hele week smaen thuis wilt zijn ook al is hij aan het werk. Mijn vriend gaat straks 1 dag (4 uurtjes) thuiswerken zodat de kleine die dag niet naar de opvang hoeft. En uiltjes zijn schattig en niet zo zoetsappig haha
hallo dames aller eerst ik heb een leuke dag gehad gister hoor bedankt voor alle felicitatie`s @est fijn dat de kleine meid goed ligt en snap dat je nieuwschierig bent naar de kleine meid zou ik ook hebben maar nog ff gedult hihihi @gekko al wat gehoord van de vlos? @apie wat vervellend dat je zoontje een knobbeltje hheft hopelijk is het niks ernstig hoe gaat het verder met iedereen? ik moet zo gaan werken zo geen zin maar ja moet maar weer he en ach paar uurtjes en dan weekendddddddddddddd en morgen lekker mijn verjaardag vieren
@Bren Nog even doorbijten qua werk en dan morgen laten verwennen met cadeau's, felicitaties, taart en meer
Hey ben ik weer! Nou de vervangend ha zijn assistente is helderziend! Ze kon via de telefoon zeggen dat er niets ernstigs is met het knobbeltje van mijn zoon. Toch knap. Maar als hij koorts krijgt of ziek wordt moeten we met spoed aan de bel trekken... Jaja, verder is er niets aan de hand hoor. Hij zal wel een verkoudheid krijgen. Dan zetten de klieren op in de hals. Is heel fijn, maar de knobbel zit in de nek!! Godmaja zeg... Lompen mensen daar! En ik maar proberen uit te leggen dat hij chronisch ziek is, en dat we dus niet weten wanneer dat van een klier komt of van zijn ziekte. Koorts heeft hij gemiddeld 3 keer in de week! Echt pfff... Ohww en gekko: nee dat geluk heb ik niet. De volgende afspraak is 20 juli in het zh. Dan weer 2 aug. De maand erna longarts... Het is tot nu toe sinds een jaar idd drama met ziekenhuisbezoeken hoor! Ik kan beter een 50 rittenkaart kopen. Krijg ik misschien nog korting op mijn zorgverzekering haha