Dat snap ik helemaal Miss. Het is gewoon niet eerlijk! Hopelijk helpt de IUI jullie verder en kun jij ook snel genieten van een zwangerschap. Ik vind het ook nog steeds iedere dag een wonder dat het ons gelukt is. Jullie gaat het dus ook lukken, daar ben ik van overtuigd. Het lange wachten gaat beloond worden meid, nog even volhouden!
@Miss Ik vind het zo rot dat je je er helemaal chagrijnig door voelt. Ik blijf hopen en duimen dat het ook bij jullie gauw mag lukken.
nog steeds niks van gekko hoop dat ze lekker aan t genieten zijn en dat er niet iets is ofzo niks voor gekko om helemaal niet ff hier te zijn
Goedemorgen lieve meiden! Miss, dikke knuffel voor jou! Hou je sterk meid! Hoop ook dat gekko aan t genieten is! Verder erg stil hier ja...
Ja, hier alles goed! Ben nu weer aan het werk, dus het is weer erg wennen en aanpassen... Vooral het plannen is even wat werk...
muur geschilderd en de kastjes hangen weer...stopcontacten zitten op de muur donderdag ws het plafond in de latex en dan is t voorlopig mooi geweest met verbouwen!!!
Goedenmorgen dames Hoe gaat het hier met iedereen? Hier alles goed kleine man slaapt steeds langer door woehoeeee En wat een heerlijk vrolijk mannetje is het Nou een fijne dag allemaal en miss tot later Kleine man ligt weer tevrede te slapen dus ff kijken of mama ook nog ff kan slapen hihihi
goedemorgen lieverds, hoe is het hier?! @all, ik heb ff met mn mannetje gepraat over het zwanger worden enz enz we hebben besloten dat we de maand augustus ff rust nemen van het zwanger worden en van de ziekenhuis bezoeken. ik kan het op het moment goed los laten omdat ik me er niet goed bij voel om deze maand een behandeling te krijgen. ik raak zo gestressed bij de gedachte van een behandeling (deze maand) dat ik sjaggie wordt en dat weer afreageer op mn man die arme man van me heeft wat te verduren met me. ik ben gewoon een beetje op op dit moment. we zijn toch maar aan het kijken naar een vakantie gewoon ff lekker weg van hier, het geweldige (ahum) weer van hier, het gezeik en van het zwanger worden... hopelijk komt dit mijn humeur ten goede! verder ga ik weer (ga me deze week, uiterlijk begin volgende week weer aanmelden) naar de sportschool, ik voel me zo futloos de laatste tijd ik bedoel je wordt wakker, gaat ontbijten, gaat je huishouden doen, boodschappen doen, je zet een wasje aan, eten koken, eten en savonds op de bank en ondertussen zit je wat op het internet en meer doe ik niet op mn vrije dagen en dat ben ik een beetje zat. het lijkt zo'n sleur! dames sorry voor mijn ego verhaal! xxxxx
@Miss Niks ego aan hoor. Kan mij goed voorstellen dat je het een beetje als een sleur ervaart en jullie een maandje 'rust' nemen. Even een maand er niet mee bezig zijn zal jullie relatie waarschijnlijk ten goede komen.
miss wat vervelend dat je niet goed in je vel zit en dat niet klaar bent voor een behandeling maar goed dat je het allemaal even los gaat laten en lekker gaat kijken voor een vakantie en daarna heb je vast en zeker weer een goed en positief gevoel over en ben je snel zwanger daarna en wat goed dat je weer lekker gaat sporten meis zouden jullie allemaal willen stemmen op keano bij de baby van de maand http://www.zwangerschapspagina.nl/images/babies/201207/keano.jpg bedankt allemaal alvast
Missc, je gevoel zegtmij zoveel Het is zo frustrerend allemaal. Je hebt het gevoel alsof de tijd stil sta, je wilt voorruit maar het gaat niet. Misschien dat een vakantie goed doet. Het zal waarschijnlijk niet Uit je hoofd gaan, maar het geeft je wel weer een opkikker om ertegen aan te gaan. En je afreageren, je man begrijpt dat heus wel denk ik, hier ook niet altijd aardig geweest, maar hij heeft me altijd gelaten zeg maar, omdathij wist hoe moeilijk ik het ermee had. Als we bij elkaar in de buurt woonde, hadden we samen gaan sporten haha! Doe het nu ook in me uppie. Mooie vakantie heb je trouwens gezien! Ik zag het op fb En meid, niks ego. Hier is een plek om je hart te luchten! Liefs Bren, waar en hoe kan ik stemmen? De link is alleen foto van de kleine knappert
mogge ben ik gemist sorry, maar man was vrij tot maandag tot gister bijna aan de lopende band bezoek.... nu wordt het iets rustiger