Hahahaha ik praat met meer groepjes mee Esth.... 1 loop ik zo'n 40 pagina's achter..... ik heb een albumpje gemaakt.. die foto's zijn van de eerste week... Is er nog behoefte aan het bevalverhaal? Of liever verhalen van blozende bolle wangen
Wat een mooi ventje en een lieve haartjes heeft hij!! Ik ben wel benieuwd naar je verhaal. Moet alleen zo weg, lees het dan vanavond even terug.
*zucht* Nou.. het begon dus di op woe.. af en aan zonder regelmaat.. woe om 8 uur s'avonds kwam de regelmaat.. elk kwartier een krampje.. de hele nacht door.. om 5 uur s'morgens was dat iedere 6 min 40 sec... en eigenlijk is dat die donderdag zo gebleven... soms miste ik een wee.. maar dan duurde de volgende langer.. eind van de middag vk gebeld, en om 6 uur had ik dus 3 cm. Om 8 uur kwam er weer een vk.. nog steeds 3 cm.. vliezen gebroken door haar en hub naar het zh... om tien uur komt ze weer kijken... nog steeds 3 cm... Toen hebben ze me naar de verlos afdeling gereden en me aan de ctg gehangen en me aan de weeenopwekkers gehangen... dat was 22.30.. Ergens in de nacht begonnen de persweeen.. maar ik moest wachten... ik had nog maar 9.5...... 5 uur, we leven ondertussen al op vrijdag... mocht ik beginnen met persen...Maar zoals hier al een paar keer is gemeld.. die kleine vond het wel best in mijn buik... en na anderhalf uur zijn ze er maar een gyn bij gaan halen met de vacuüm...dat was een kwartier later alles geïnstalleerd... weer een kwartier later kwam er een kind schreeuwend, poepend en plassend op de wereld.. we moesten 24 uur blijven.. we hadden allebei net een iets te hoge lichaamstemp... en ik was rond een liter bloed lichter.. het was de vraag of ik wat extra moest krijgen of niet... die nacht weer niet geslapen... ik had ondertussen een houten lijf van dat bed...
Trouwens beertje was bij de geboorte 3995 en ongeveer 51 cm... Gister cb.. was wat vroeg maar vakantie en veel babies dus topdrukte... 5070 en 57 cm.. en afgelopen zondag al op zijn zij gedraaid..
Al met al nog n flinke tijd geduurd gekko....maar hij is er ! Hij groeit goed zo te zien ...is t n tevreden kindje ?... vind dat ie heel mooi gezichtje heeft !....om trots op te zijn.....je man helemaal in love ?.... en jij natuurlijk....vind t mooi aan zn naam dat t Aidan is ipv Aiden.... nog nooit gezien
Ik ben goed hersteld... loop weer rond maar neem wel de middagrust.. (moest van kraamhulp) Ik mocht na vijf dagen al naar buiten en de knip trekt steeds minder... Dat vonden wij er ook leuk aan Diaan... maar... het wordt vaak verkeerd geschreven.... en de achternaam (hoe makkelijk hij ook lijkt) wordt ook vaak verkeerd geschreven... dat weet ik uit ervaring... Man is idd helemaal verlieft.... terwijl hij vrij was heeft hij bijna alle flesjes gedaan en op twee na all badder momentjes... Alleen als Aidan echt last had van krampjes kreeg ik hem... maar dan is hij ook zo stil en vervolgens zo in slaap...
@Gekko Dan heeft het nog best een tijd geduurd zeg. En wat een flinke kerel is het nu al Maar hij gaat dus lekker bij/met jou. Goed om te lezen. Ik was vanmiddag bij een vriendin, die heeft een dochtertje die precies 5 maanden jonger is dan Alika. Als je ze naast elkaar zet lijken ze qua lengte en gewicht even oud.. Zo bizar om te zien. Bn benieuwd hoeveel onze kabouter dinsdag weegt
eey gekko wat een mooi manneke en wat is die al gegroeid zeg keano is denk ik ook 57/58 cm nu maar dat gaan we morgen zien moet die weer naar het cb voor zijn eerste enting maar jemig wat een heftige bevalling heb je gehad meis fijn dat je al weer lekker opgeknapt bent en lekker van jullie mooie mannetje aan het genieten bent maar jemig wat heb je ons laten wachten zeg hihihihi nou geniet er lekker van het gaat zo snel morgen is keano al weer 2 maanden vandaag had hij voor het eerst een echte traan over zijn wangetje gossie had ff een krampje was gelukkig snel voorbij en meine je kan stemmen bij baby van de maand hier op zp