We hebben t droog gered met bbqen...heerlijk weer gehad....nu in bed me t regen Leuk est...naar t park...zag je foto op fb Meine...wat sneu...zo verkouden....hoop dat ie snel opknapt Truste all Xx
Good morning! @Meine Balen is dat als ze zo verkouden zijn. Gister in t park was leuk Alika had t helemaal naar haar zin. Er was een singer/songwriter dame.
Verkouden.. bah dat is vervelend.. en dan met dit weer.... Hier alles ok... kleine is met zijn papa in het Grote Bad geweest.... wat een pret!! Met 10 weken mag hij naar het zwembad, grote handdoek mee voor als hij het koud krijgt.. maar ik denk wel dat er van genoten gaat worden... Ikzelf ben dit weekend maar eens op de weegschaal gaan staan.... 6.6 kg aangekomen dus ik ben maar weer lekker gaan sporten... Eerst maar 4.6 kg afvallen... dan een volgend doel stellen...Uiteindelijk wil ik richting de 68/70 kg.... daarvoor moet ik 14.6/16.6 kg afvallen. Maar met kleine stapjes... moet ik het redden....
You go Gekko !!! Ik ga binnenkort ook Lekker he als ze water zo lekker vinden...we gaan ws woensdag weer naar t buitenbad
Haha...ja gekko...hier helaas ook met onderbreking ...vind eigenlijk dat beau nou wel ns door kan gaan slapen
We mogen steeds langer doorslapen hier... alleen de langste slaap begint..... om een uur of 8 en om nu om 8 uur het bed in te duiken.... Even een stomme vraag... maar hoe snel groeit een baby? Ik begon in maat 50... en zit nu al op de wisseling van 56 naar 62...
Ik ben het topic "Babyuitzet" eens aan het uitpluizen. Soms word ik helemaal nerveus als ik zie wat je alleen al nodig hebt als basisuitzet. Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen!
Een bed.. denk na of je een wiegje naast je bed wil...(en aankleding) een plek om te verschonen... iets voor badderen kleding flessen voor als je de fles wil geven... Hydrofielluiers Maxicosi (ik heb nog een goede site voor je..) Wandelwagen en dat is wat ik dus het meest gebruik
Hihi, dank je Gekko! Kinderwagen/MaxiCosi en Kinderkamer gaan we zaterdag bestellen. De rest moet allemaal nog.
Die hydrofielen... daar heb je er veel van nodig.... zeker in het begin.. en al helemaal als je kind op die van mij gaat lijken.... die wacht met poepen en plassen tot je gaat verschonen je wordt er wel heel snel van... maar de eerste weken vreet het van die luiers...
Oef ik gebruik wasbare luiers... en de inlegvellen waren bijna op.. ik vorige week besteld.. maar ze kwamen maar niet.... en die rol vellen werd dunner en dunner... gister de laatste gebruikt... kreeg wel bericht dat het drie weken kon duren!! maar de plasvellen uitspoelen... Nu zijn de nieuwe rollen binnen!! Lekker vanuit Engeland... want dat scheelt heel veel centjes.... zelfs als je de verzendkosten erbij neemt... Kan het kurkje er weer uit en dan kan Aidan weer lekker poepen en ik weet voor de volgende keer hoelang het kan duren
Hahaha gekko....kurkje dr uit... Ze groeien heel snel hoor...zeker in t begin...denk dat alika de uitzondering is in ons groepje....beau heeft de zelfde maar en is ruim 5 mnd jonger...hij zit nu in 68
es22, op internet hebben ze van die handige lijstjes. uitprinte en aanstrepen wat je heb en nog moet halen.. doorkrassen wat eigelijk onnodig is. dan kom je er wel K zit alweer een aantal weken in maat 74 gister had hij voor het eerst koorts/verhoging. heb niets aan hem gemerkt, tot ik voelde dat zn hoofdje wel erg warm was (had al tijdje geen helm op) vanmorgen was het over. normale temp alleen nog lekker snotneussie
@Dianana Ze is de 19e jarig Ik heb al een leuke uitnodiging gemaakt. @Gekko Qua groeien verschilt erg per kindje denk ik (als ik Alika vergelijk met andere baby's) Maar zoals Dianana al aangeeft 't is een kleintje. @Es Laat je niet gek maken qua spullen, je koopt snel te veel. Zou alleen het nodige kopen en wat je na de geboorte nog wilt hebben kan je dan aanschaffen. @Meine Aach arm mannetje, gelukkig had hij er zelf geen last van. Dat scheelt dan weer.
Laat je die aan ons zien esth ?.. ben wel benieuwd Es...volg vooral niet lijstjes van bv de Hema....die maken maken flinke lijsten om eigen kas te spekken