Goedemorgen Diaan... Ik zit met een dilemma.. Gister gezegd dat ik vandaag bij mijn ouders zou eten.. maar het staat me eigenlijk tegen.... Afgelopen weekend was heel druk, en ik had het prima kunnen hebben maar schoonmoeder kwam onverwacht langs.... Nu is het natuurlijk ook haar kleinzoon.. maar dat mens is zo.... AARRG... Die roept en doet dingen zonder na te denken... en grappig dat het het dan vindt.... In het begin zei ik er iets van.. maar het enige wat gebeurde was dat ik hoofdpijn kreeg.... Punt is.. het kost mij ongeveer een dag om voldoende glimlach te verzamelen om beleefd te zijn... en als ze dus ineens voor de deur staat trekt ze me finaal leeg.. We hadden ook bezoek en dat is gewoon gevlucht... Ik ben dus gewoon nog doodop van dat bezoekje....
Jeetje gekko...zou t dan juist lekker vinden om even bij mn mams te zijn Maar als je t niet trekt zou ik t gewoon zeggen
Bij mijn mams betekend... Zeer dwars tienerzusje... broer.. hond die om alles blaft.. Met een beetje geluk is tienerzus zo dwars dat ze ruzie zoekt/maakt.. dan geeft mijn vader aan dat de grens is bereikt... broer gaat zich er mee bemoeien, mijn moeder gaat zich verontschuldigen.. Aidan houdt niet van ruzie.. als bovenstaande gebeurd gaat hij loeien.. Hond houdt ook niet van ruzie... die gaat blaffen en piepen... Ik denk dat ik vandaag gewoon weer eens een middagdut doe...laatste keer is drie weken geleden...
Jeetje...daar ga je dan ook niet ff voor je rust heen he... Idd ff dutje proberen vanmiddag...maar mss wel op voorhand je moeder ff inlichten Als je wakker wordt en t nog niet zitten....laat je je moeder straks met t eten zitten...is ook sneu
Miss, wat een opluchting nu ze het weten, toch? Dan heb je wat steun naast de steun van je man. Maar nu eerst lekker genieten meid! Gekko, pfff, als ik je verhaal lees krijg ik al hoofdpijn. Ik zou lekker afbellen en een andere dag komen. Je moeder zal het toch wel begrijpen? Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een mooie box op Marktplaats. Weet inmiddels precies wat ik mooi vind: de box van coming kids. Maar ze staan er zo weinig van op! Op dit moment staat er wel een box van coming kids op, maar zij vragen te bieden vanaf 200 euro. Dat gaat me echt te ver hoor. Dan kan ik net zo goed een nieuwe kopen. Eigenlijk willen we niet meer dan 100 euro uitgeven. Vorige week heb ik geboden op een coming kids box voor 140 euro (ik wilde m zoooo graag), maar iemand was me al voor....
Ess.. gewoon de boel in de gaten houden... hou er rekening mee dat er veel mensen op vakantie zijn... wie weet bieden ze pas aan als ze weer terug zijn.... Nou ik heb geslapen.. gerust enz.... voel me een stuk fitter... Het ging er trouwens ook om dat broer en zus A wilden zien... en ze mijn moeder er dus mee lastig vallen... maar ma nauwelijks een afspraak met ze kan maken....
Ga nu wel gekko ? Of blijf je lekker thuis... Idd wat gekko zegt es...vakantie tijd...mss dat er daarna meer op komen
Ja ik ga wel... Ik heb heerlijk rust genomen vandaag... alleen maar twee wassen draaien(inc het vouw en ruimwerk) en de afwasmachine uitgeruimd... Verder Aidan lekker in bad gestopt en boek gelezen...
Ohhhh bizar gekko!!! Heb ook nog nooit van die zaak gehoord. Bij queen of rings heb ik me eerste en tweede tattooe gehaald De rest bij een andere, die vind ik toch net wat beter.
Das echt n drama ....voor vast een mislukking op je lichaam... Hier....wat ben ik blij dat ik maandag alle bodems laag heb gezet... Hij stond rechtop in bed...heerlijk om zich heen te kijken
Good morning! Grr heel verhaal getypt was t weer weg @Dianana Ze heeft een lief stemmetje maar klinkt nu heel hees omdat ze steeds nep lacht met een soort schrapend geluid. @Ess Mooie boxen zijn dat. Ik zou gewoon mp goed in de gaten houden er worden er vast meer aangeboden.
goedenmiddag dames hoe gaat het hier? hier alles goed lekkere vakantie gehad nousje had erg naar haar zin en was bijna heel de dag weg en bezig met het spellen en knutselen enzo en gister was ze jarig alweer 7 jaar en wat is ze weer verwent met keano gaat ook alles goed hij slaapt nu echt heel de nacht door
hihihi dian beau wil niet doorslapen? dat is balen ik vind het heerlijk mama komt goed aan haar rust maar ik zal keano ff vragen of die het wil uitleggen hoe je dat doet hiihi
Hier ook graag... maar dan hoe fijn het is voor mama... Ik heb nachten gehad van 6 uur..toen ineens eentje van 7 en een half uur... om weer naar vier uur te gaan Hier hadden we echt te vroeg gejuicht
Ik lees veel dat ze pap in de laatste fles doen...mss ga ik dat ook maar eens proberen...ergens durf ik dat niet
Pap in de fles? Vast bij zo'n grote jongen als die van jou... toch niet bij zo'n "ukkie" als hier nu ligt te slapen...