Hahaha gekko ind is dat erg lekker voor mama maar dat had keano ook veel in begin hoor dan 4 dan 5 soms x nacht van 7 en dan weer 4 of 5 dus er is hoop hoor gekko komen vanzelf in een ritme En hoor je vaker pap fles of iets dikkere fles dat ze meer moeite moeten doen en wat voller zitten waardoor ze vaker door slapen papa deed laatste fles van nous vroeger wat dikker maken en dan sliep ze lekker door
Geduld dus.... Waar ik soms van baal is als hij overdag een run maakt van 6 uur... en dan s'nachts iedere 4 uur komt.... Maar het ritme komt vast vanzelf...
Gek he gekko....net offie de dag en nacht dan omkeerd... Eigenlijk....zou je m overdag dan echt wakker moeten maken voor de voedingen...mss dat ie dan vanzelf dat t ritme omdraaid... Beau heeft vannacht om 2 uur n voeding gehad...daarna doorgeslapen tot kwart voor 9...ik ga vandaag eens proberen wat er gebeurt als ik zn laatse boeding om 10 uur geef...die slaat ie nu ipc over omdat ik m dr niet voor wakker maak...vanavond ga ik m eens wakker maken om 10 uur en dan een fles geven Hoop ik alleen wel dattie dan ook weer gaat slapen...maja...das afwachten
Gekko ik zou hem ook overdag wakker maken en kijken hoe het dan s,nachts gaat Dian wat leuk hebben soms hele leuke dingen staan bij de kringloop En is nog heel goed en kost maar weinig soms ff beetje opknappen en is weer als nieuw
Overdag wakker maken heb ik twee keer gedaan eerder... geloof me, dat doe ik niet meer... Ondertussen slaapt hij s'nachts weer 5.5 uur.. dus het gaat de goede kant op... Diaan dus weer lekker aan de opknap?
Hey gekko....ik doe er niks aan....alleen kussentje blauw gemaakt...stoeltje is verder helemaal leuk zoals ie is...10 legen verf en beschadigingen hier en daar...
Good morning! Hier ook een korte nacht. Lag er om 23.30 in en sliep pas na 1.00 (normaal val ik meteen in slaap rond 22.30). En nu alweer wakker omdat vriend naar t werk gaat. Ik zag dat het super warm gaat worden dit weekend pfff
goedenmorgen allemaal hoe gaat het hier? dian wat gaat beau toch hard zeg zag ik op fb zich overal aan optrekken en staan gekko gaat slapen van aidan al beter? ja est papa is weer aan het werk nousje naar school en dan heb je kei mooi weer pfffff maar ja we hebben leuke vakantie gehad en ook best redelijk weer en ook mooie dagen erbij dus we gaan niet klagen hihihi
Ja Bren het slapen gaat weer beter.... het was dat hij weer trek had.... nu krijgt hij meer en slaapt hij weer heerlijk... Slapen overdag gaat ook super... Ik heb eigenlijk geen krampjes meer op te lossen... hij vindt het alleen nu heel vervelend een vieze luier te hebben..
ow lekker gekko dat lekker gaat en die krampjes zijn zo vervelend keano had daar ook zo,n last van in het begin nu hier ook geen last meer van zo zielig als die dat had maar een vieze luier tja zou ik ook niet leuk vinden
Nee ik ook niet.. maar tot een week geleden was dat niet zo heel erg.. nu kan hij er echt een keel voor opzetten... Alleen voor poepen huilde hij eerst .. dan lag er een klein drolletje in de luier.. en als de luier af was ging meneer de rest eruit werken met een grote grijns...door het grote werk ging de fontein vaak ook aan... hij heeft zowel de kraamhulp als mijn man een keer in het gezicht geraakt
Ik heb toen Beau weer sliep ook nog ff gelegen ja...maar niet echt geslapen Ik lig nu ff plat...man is thuis uit zn werk dus de kids zijn lekker ff voor hem Schade expert zou komen voor de boot maar heeft WEER afgebelt Dus hij hoeft niet meer weg Ze zijn samen eten aan t maken ruik ik Kan ik ff bijtanken...vanaaf wil ik de kast helemaal in de grondverf hebben