Goeiemorgen! Ahhw diaan sorry ik ben hier ook niet zo veel meer te vinden. Maar wij spreken elkaar veel op fb Nog leuke plannen voor vandaag?? Het word snikheet! ik zet straks lekker het badje op
Was ook n glappie...maar zat in t zwembad af en toe ff te kijken ...en zag maar niemand...voelde me zo verd*md alleen Ja meine...de heetste dag...en wat gaan wij doen vandaag !!!! Naar t dolfinarium
Had Beau voor vannacht n fles pap gegeven...nou ...niet doorgeslapen hoor... En vanmorgen...lag de inhoud van de fles in zn bed
Goedemorgen lieve dames, hoe is het hier?! @Diaan, ook ik zal bij de chica meeting zijn hoor Bij ons gaat ie goed, we zijn sinds donderdag terug van vakantie.. zonde dat het alweer voorbij is maar ja aan alles komt een eind helaas! we zijn heerlijk uitgerust, en ik heb mijn zwangerworden stress een beetje aan de kant kunnen zetten gisteren hebben we allebei een nieuwe fiets gekocht die gaan we vandaag ophalen verder ga ik vanaf maandag een sportprogramma volgen in de sportschool dan kan je in 13 weken tijd 10 kilo afvallen, dus ik ben heel erg benieuwd... dit zijn trouwens onze nieuwe fietsen: Bekijk bijlage 268480 Bekijk bijlage 268481 dikke kus vanuit hier!
goedeavond dames dian ook ik ben er nog hoor ook al ben ik ook wat minder hier te vinden schaam schaam hihihi maar hoe was dolfinarium? miss een lekkere vakantie gehad? en fijn dat je stress van je af heb kunnen gooien en mooie fietsen ik ga maandag ook echt ff kijken voor een badje ik wil ook lekker badje en kunnen afkoelen en lekker met keano met wat flodderen wat bahhhhh wat is het warm echt plak aan alle kanten kan hele dag wel douche
Diaan dat is dus zwaar balen...Ik zou echt niet weten hoe je hem door zou kunnen laten slapen.... Miss fijn dat je vakantie lekker was... jammer dat hij alweer is afgelopen.. wel mooie fietsen... klinkt trouwens als een goed programma... Hier gaat alles goed, alvast de spullen gehaald om voor het eerst met Aidan te gaan zwemmen Hoe gaat het met de rest?
Hier gaat het goed. Ik zit lekker binnen, maar zweet hier zelfs al... Vandaag 22 weken zwanger! Gisteren voor het eerst de baby ook voelen schoppen als ik mijn hand op mijn buik legde. Voorheen waren het steeds vlindertjes die ik van binnen voelde fladderen. Nu zijn het echte plopjes die ook omhoog komen!
Gaaf Ess!! Dat gaat alleen maar sterker worden!! Hier zitten we ook binnen... pffff, gister waren we actief, vandaag minder
Pff drukke, warme dagen achter de rug. Gave fietsen Miss @Ess leuk gevoel is dat he?! Precies een jaar geleden lag ik rond deze tijd te persen als een gek en ze kwam maar niet. Vandaag Alika haar verjaardag gevierd, ze had een super dag en is goed verwend. Ik zal vd week wat foto's plaatsen.
Thanks! Volgens mij had ze een heerlijke dag (wel heeeeel warm) pff Haar haren waren de hele dag kletsnat van het zweet. Maar ze heeft zich goed vermaakt en is erg verwend
Dat geloof ik wel.. Hier een knul die het liefst onder de dekens slaapt... pff en warm dat hij het heeft.... maar zonder deken geen slaapje...