oke ben benieuwt ja hij is lekker gegroeid en lekker bol hihi voor de rest is het nog steeds papa en nousje toen ze klein waren zal is foto van nous van baby zo neer zetten
Goedemiddag lieve meiden! Wij zijn na bijna 4 weken weer terug in Nederland! Miss, ook weer terug zie ik, lekker gehad? Zie ook dat je ongi bent, dikke knuffel voor jou! Bren, wat een lekker mannetje zeg! En groot al! Est, alsnog gefeliciteerd met alika, wat is dat jaar snel gegaan! Verder alles goed hier? Heb niet alles terug gelezen hoor.. Xx
eey mel lekkere vakantie gehad? ja he een heerlijk mannetje is het en word ind al groot gaat veel te snel
Hoi meiden, Ik kom er niet helemaal uit... Ik wil snel gaan beginnen aan de babykamer. En dan vooral het behang en accessoires gaan kopen. Alleen zit ik in dubio. Ik heb in gedachten om een ruitjesbehang (roze met witte ruitjes, of blauwe met witte ruitjes) te kopen. Ik weet het geslacht al, maar schrijf het hier even niet op. Meiden die het weten: je weet dus om welke kleuren het gaat Maarrrr.... Ik wil daarnaast in de accessoires gaan varieren in ruitjes/sterretjes/streepjes (zie foto's van de stoffen hieronder). Kan dat? Schilderijtjes, deurhangers, vogelhuisje e.d. hangen op de muur met het ruitjesbehang? Of is dit veel te druk? Ik wil het echt op die muur kwijt kunnen, of op de commodeschap. Ik vind het zonde als ik niks kwijt kan aan 1 kant van de kamer omdat het ruitjesbehang niet matcht of te druk is met de rest. Alvast dank voor het meedenken! http://www.metdehand.nl/uploads/imag...3&type=adlarge http://static.mijnwebwinkel.nl/winke...ll18330482.jpg
@Es Leuke stoffen, ik zou de muren misschien wit of effen houden. En dan die accessoires en dingen die je opnoemt in die stoffen doen. Of een kleine muur met ruitjes behang en de rest effen of wit. Ik zou het anders te druk vinden.
Ik vind t eerljjk gezegt wel erg leuk bij elkaar...als t daar bij blijft...dus niet ander dessins er bij En als de kleuren hetzelfde zijn....dus wel licht en donker...maar niet blauw ...zeeblauw.. Kobalt...wel dezelfde tint zeg maar... Is wel mijn smaak...kun je evt ff bij prenatal kijken ook...hebben ze witye slaapzakjes met blauwe sterren erop...of ze ook in roze zijn weet ik niet...had voor Beau blauwe en heb miet verser gekeken
Ik heb er 1 achter gehouden... die ga ik gebruiken voor baby van de maand... van volgende maand... (deze is bijna afgelopen...)
Trouwens ik ben helemaal happy.. weten jullie nog die BELACHELIJK dure handdoek... Die krijgt mijn kleine draakje nu van zijn overoma the amazing Cuddleroar - Cuddledry Baby Bath Products
Ben er ook trots op.... Dat moet wel goed komen... als je ziet hoeveel mooie kinderen de chica's op de wereld zetten
Hij is ook wel heel gaaf he gekko... Hier gebeurt er iets raars...Loïs heeft in ene een ander taaltje aangenomen... Ik kan dr gewoon haast niet meer verstaan Voorbeeld...Mega Toby...spreekt ze nu uit als ...Miega Toebie