Ehhmmm een andere kleuter waar ze veel mee speelt? Dat had mijn zusje ook wel eens.. dan was er een kleuter waar ze veel mee speelde en die was nog niet zo sterk in de taal.. en dan ging ze meedoen... Of ze probeert met Beau te praten.. dat kan ook..
Gelijk trouwens deze besteld Order Blueberry Coveralls nappy wraps (en dan de hands) Dat is wel het leuke (en gevaarlijke) aan wasbare luiers...
Ik weet t niet hoor...ik versta mn eigen kind nog maar half.. T begon al met xtra lettergreep toevoegen...eten..werd ejeten Nou heeft ze wel n tante uit limburg die we veel zien...maar niet meer als anders...vind t heel raar/engig.....af en toe is er echt geen touw aan vast te knopen
Wat schattig zeg...ik vind met de sterretjes ook leuk Hahah...en ik maar op zoek naar luiers zonder plaatjes...erger me kapot aan t doorschijnen onder n witte broek
Maar nou moet ik zeggen he...ik ben erg van de witten kleertjes ennpolo shirtjes...kreeg gister te horen dat men vind ik mn kind erg kakkie kleed...vind t zelf nogal mee vallen
Nee ik vindt van niet.. op het geruite broekje op foto 1 zou ik het hier ook allemaal aan kunnen doen.. en dat komt dan alleen maar omdat ik een miep ben met ruitjes
Ach ik maak me niet echt druk om het doorschijnen... en idd die met de sterren is leuk.. en die met de dino's ook, en die met de uiltjes.. en dan zijn er nog andere merken.. en die zijn ook leuk.. hahaha
Ja ik kan me daar echt aan ergeren...bij mn eigen kind dan he Kijk...dat zijn berichten gekko !!...7 uur geslapen...wat kom je daar van bij he
Dat ze doorschijnen? Daar kom je echt van bij.. ben nu koekjes aan het bakken en de koelkast en de vriezer aan het ontdooien... Ik hoop dat Beau snel weer doorheeft hoe het werkt... ik geniet er nu even van.. voor je het weet zit hij weer in een regeldag ritme... en komt ie iedere 4 a 5 uur...
Dat ze doorschijnen ja... Nou...ben bij szus en broer...Loïs ff zwemmen met dr nichtje... Is Beau erheen gekropen...staat ie tegen de rand...klapt ie dubbel..... Volle laag koud water over m heen
Pff wat zullen jullie geschrokken zijn!!! Maar gelukkig was het alleen maar een vlaag koud water.. en is hij er niet in gekuukeld....
ja opzich wel goed, heb alleen een hele rare ongi deze keer.. normaal altijd 3 dagen ongesteld, vorig jaar aug. hele heftige bloeding gehad. sindsdien 6/7 dagen ongesteld (met als toppunt dag 2&3, buikpijn, rugpijn en hele heftige menstruatie) maandag roze verlies, dinsdag eerste echte dag en ook meteen dinsdag krom op de bank gelegen van de buikpijn en nu is het al weer bijna weg... heeeel vreemd! hoe is het met je kleine bink?!