@Gekko Wat een mooi kereltje. @Miss Wat vreemd, als je denkt dat het raak kan zijn zou ik gewoon testen. Anders blijft het zo vaag misschien.
Miss ik durfde het niet te zeggen... of je er niet een testje tegen aan moest gooien... Maar ik dacht het ook gelijk..
Jemig gekko...wat n tijd ! Miss...ik denk dat ik n testje zou doen... @all...n fijne dag vandaag...Loïs zo weer de 1e zwemles sinds de vakantie Tot later
Goedemorgen Laat me ook weer eens even horen. Miss hoe gaat het nu met je ? Nog bloedverlies of heb je inmiddels al een testje gedaan? Ik duim voor je. Diaan, veelplezier bij lois der zwemles, altijd leuk. Zie je weer op fb Goed nieuws van de ka. Keano hoeft niet meer terug te komen voor z'n hoofdje het is al zo mooi rond geworden. Nu heeftie hem alleen snachts op met slapen tot hij 1 word.
Die had eigelijk een moeten zijn. Nu staat het zo stom ik hoop het wel en dat ze dat nu aan het vieren is en ons later ook helemaal komt verblijden! Ik ga kijken naar sterren springen op zaterdag. Jullie ook ?
Heb t nog wel aan staan...maar was ondertussen touwtjes aan t boxkleed aan t zetten... Aangezien ie steeds gaat staan en kruipen...zit ie steeds in de knoop met de kleden Maar ik vind t ook nogal tegenvallen
Goeiemorgen trouwens Gaat hard he met beau! Kleine doet hier nog alleen tijgeren. Wilt wel lopen maar gaat niet alleen
Och och och meine...tot bloedens toe.... Ja Beau gaat (te) hard....waar is mn kleine babytje gebleven...
ahhhhhh heb het gezien en vind het eigelijk best sneu ze is wel een bikkel! nou precies, waar is dat kleine babytje gebleven Lois is vandaag 4 jaar / 4 maanden / 4 dagen oud. wat grappig
@Meine Wat fijn dat hij zijn helmpje alleen nog 's nachts moet en hij straks een mooi rond bolletje heeft. @Dianana Ik zie steeds je filmpje op FB en ik vind ook dat Beau al zo'n volwassen uitdrukking/uitstraling op zijn gezicht heeft. Hij ziet er inderdaad niet meer uit als een babytje. En wat een sh*t programma is dat spring-zwem gebeuren, heb het 10 min. volgehouden om ernaar te kijken. Hier wil Alika ook heel graag los lopen, het lukt een paar stapjes en dan gaat ze rustig zitten omdat het niet lukt. Ze probeert een hoop maar is ook best voorzichtig, ze valt zelden echt hard. Nu is ze dol op 'verstoppertje' en gaat dan schaterlachen, zo lief.