@Dianana Je bedoelt cb neem ik aan. Ze zullen wel denken daar.. Arm mannetje Heb weer wat foto's in mijn album gezet.
@Dianan Leuk, ga ik die zo ff bekijken. (als reactie op de foto: Ik heb v/d week de puntjes van haar haar geknipt omdat het steeds in de klit zat) Ben ervandoor, op visite bij een oude collega. Fijne zondag!!
Grrr....net 1 en al haren moeten knippen...zal straks ns n foto plaatsen van Loïs op dr 1e verjaardag...viel nog weining te knippen....doe ik dr n foto bij van nu...tis best goedgekomen
wat is er gebeurd met de haartjes van Lois? Esth, kga zo even kijken naar je fotos even 1tje spammen van vandaag mijn kleine prins
goedemorgen diaan, hoe is het?! @all, Vanmorgen een testje gedaan omdat mijn ongi zo raar was deze keer, en ja hoor zoals ik al had verwacht was ie negatief... op naar ronde 30.... pffff!
@diaan, thnxx! @ALL, ik heb trouwens een nieuwe website gemaakt mbt onze kinderwens. die andere site ging ineens zo vreemd doen... voor het wachtwoord kan je me PB'en of misschien weet je het wel..
Hoi meiden! Even ego: straks de 20 weken echo, zooo spannend! Alles goed met jullie? Miss, dikke knuffel voor jou!
@Dianana Ze heeft nu een mooie bos, is inderdaad helemaal goed gekomen! @Miss Dikke knuf @Mel Kom je het vertellen o houden jullie het voor jezelf of wil je het helemaal niet weten?