Goedemorgen meiden! Hoop dat gekko lekker met dr kleine in dr armen ligt en ons straks het grote nieuws komt vertellen!
Goedemorgen! Hier ook gelijk even spieken voor Gekko... Hoop ook dat ze vannacht is bevallen. Ik ben erg benieuwd.
Haha wat een drukte op de vroege morgen... maar ook ik kwam ff kijken of gekko al bevallen is! Hoe is het met jullie?!
Ja lekker, zit nu aan een bakkie capuccino en ga zo omkleden en klaarmaken om naar het werk te gaan, ik zal als ik op mn werk ben ook ff foto's plaatsen van het bloemstuk voor m'n *moeder! Ik deed vanmorgen mijn oog half open en ging meteen op mn foon kijken of gekko al bevallen is hoe is het met de rest van de dames?!
goed miss...ik hoop dat t mooi was zo samen ik ook ...moet naar de maandafsluiting op school...mn mob doet t niet meer dus kan niet spieken...pfffft ik ben zooooo benieuwd! gekko WE zijn zo benieuwd
Goedenmorgen dames He jammer nog geen nieuws van gekko ben zo benieuwt hoe het gaat en naar de naam en een foto van de beeb Hoe gaat het verder hier met iedereen?
Geboren, vanmorgen om 7.03...Aidan, jongen van 51 cm lang een gewicht van net geen 4kg.. en n stel longen!!!!
Wow gekko wat geweldig gefeliciteerd met jullie knul lekker genieten nu meis alles goed gegaan En Een mooie naam gekko Nou meis gefeliciteerd en je man ook samen lekker genieten nu
@Gekko & man van harte gefeliciteerd met jullie mannetje. Geniet er lekker van en we zien de foto's van zelf verschijnen!!!
Lieverd gefeliciteerd met de geboorte van jullie bink Aiden geniet maar lekker met zijn 3'tjes... Xxx
Gekkoooo!!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! En nu genieten maar! Heel veel geluk met z'n drietjes!
lieve gekko ! gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon ! mooie Aidan! alles goed gegaan ?...lekker genieten he !...tot gauw liefs
grappig ... mn vorige bericht ...zou er al een gekkobaby zijn...was om 07.03!...precies toennie geboren werd