Meine, wat een scheetje op de foto!! Miss, komt goed meid! Dan de volgende ronde maar! Mel, fijn dat alles goed was met de 20 weken echo, weer een opluchting!!
Mein wat een hompie. Diaan wat lijken jou kinderen eigenlijk op elkaar!! En wat is Lois lekker uitgeteld op foto twee.. Miss hele dikke knuffel!! Ik zag dit weekend een hele grote groep ooievaars en die heb ik allemaal naar die plaats langs de A 2 gestuurd.... Ess en Mel hoe gaat het in dikke buiken land?
Goedemorgen meiden! Hoe gaat het met iedereen? Ben niet zoveel geweest ivm vakantie en daarna allemaal ziek geweest hier. Kom nu weer wat vaker mee kletsen! Ik moet wat bekennen.. We weten sinds gisteren het geslacht wel maar willen het voor onze omgeving nog geheim houden. Ik durf het daarom hier niet te plaatsen. Wie erg nieuwsgierig is wil ik wel pb'en. Vannacht een paar keer wakker geworden.. Wat nu als ze het verkeerd gezien hebben?? Maar als ik de foto erbij pak is het toch wel duidelijk hoor.. Gekko, gaat het goed met je mannetje?
thnxx jij hebt er ook weer 1 terug... met mij gaat het wel... ik zit opnieuw op mijn ongi te wachten zodat ik het ziekenhuis kan bellen
Gisteren heeft mijn kleine brombeer zijn eerste prikjes gehad.. ik geloof dat zijn mama het er moeilijker mee had
62.5 cm en 6165 gr en hij was twee maanden geleden +/- 51 cm en 3995 gr verder voorkeur naar rechts... dus daar even aan werken
@Gekko Sneu is het he, maar binnen 5 min. zijn ze het weer vergeten. Je hebt wel een lekkere flinke beer
Hahahahaha ja best wel... het is de tijd voor het kopen van een winterjas.. maar welke maat.. hij zit mooi op die bovenste lijn in het groeiboek... en dan zou hij eind van de winter al maat 74 hebben...maar de winter kan ook vroeg beginnen... en dan zou hij nog 62 hebben.... Ik zit te denken (gezien de winter de afgelopen jaren pas echt begon in dec jan.. om tot die tijd aan de laagjes en dikke truien te gaan...
Je hebt ook nog 68 he gekko Mss kijken voor n 68/74...is n combi maat...beau zit nog in 68 Nu af en toe 74