Ja maar in jassen is het vaak of het een of het ander.... en ik heb al een jas gevonden die ik echt heel leuk vindt.. ook nog 50% kortingbon... maar die kan ik tot vrijdag gebruiken... dus ik zit heel erg zo van.. welke moet ik bestellen...
2mnd...toen was beau 60 cm en 5550 gr 3mnd............................62.5.........6125 4mnd............................66............6505 6mnd............................69............7600...draagt mt 68/74 Morgen moet Beau weer....hij volgt mooi de lijn dus zeg dattie met 8mnd echt mt 74 heeft
Zou ff kijken hoe die jas valt...als je m op n andere jas mt 68 en 74 houd....valt ie groot zou ik 68 nemen...valt ie klein een 74
De winters van Nederland zijn vaak van november tot maart.. In Maart zou hij dan aan de maat 74 zitten
Ja in mrt 74...maar das nu dan nog evht te groot...en db....hij ligt voorlopig nog in de bak...is wel proppen hoor...met n dikke jas
Ja 50% korting... Ehhmm nee ligt niet meer in de bak.. hij kruipt de hele tijd naar beneden.. tot alleen zijn kruin zichtbaar is... het zitding kan ook liggen... Vindt hij ook leuker... hij kan net iets meer om zich heen kijken...(voor hij in slaap valt..) Was het leuk op de kinderkermis?
Jemig!!das wel heel snel hoor ! Kinderkermis......die was vanmorgen....dus we waren slechts 2uur te laat
@Gekko Leuke jas is dat, ik heb er ook een voor Alika gezien bij de H&M. Maar ik wacht echt met kopen als de winter start. Vind het zo zonde als de jas straks te groot of te klein is. De H&M heeft regelmatig kortingen toch? Je kan ook googlen op kortingscodes H&M dan krijg je verschillende sites waar die op staan en gedeeld worden.
Spannend Diaan. Toch niet voor een prik he? Ik vindt het ook wel iets vroeg om uit de bak te gaan.. maar hij kruipt echt naar beneden... als ik hem er dan uithaal dan ligt er een prop baby onderin de bak.. en in de zitter kan hij ook liggen...
goedemorgen lieve dames, @diaan, klinkt goed dat ie perfect op de lijn zit... @gekko, wat lastig, je kan hem moeilijk nu al in de buggy zetten.. me is happy ben nu 1,5 bezig met sporten/diëten en er is al 3 kilo af hoe is het met jullie?!
@Dianana Mooi zo, hebben ze nog wat gezegd over het vroege staan wat hij doet? En hij is nu gewoon hetzelfde in gewicht en lengte als Alika haha. @Miss Schouderklopje!!! Gaat lekker zo, nu volhouden!! Ik ben ook weer een beetje aan het opletten, want nadat ik zoveel afgevallen was zijn er nu alweer een paar kilo´s bijgekomen. Ik ga vanavond weer beginnen met hardlopen.
Super miss !!!...ik ga maandag beginnen...heel streng...alleen nog shakes Esth...wat n mini mensje heb jij !! Doet lekker lang met de kleertjes zo