Miss dat klinkt goed! Super!! Diaan, alleen shakes? Maar het opletten en zwemmen ging zo goed... Toch? Hij groeit wel lekker zeg!! Esth, zoals Diaan al zei.. jij kan vast lekker lang doen met kleertjes...Dat lijkt me heerlijk
@Dianana & @Gekko Ja ik heb nog niet veel nieuw hoeven kopen, ze draagt nu nog maatje 68/74 en in haar kast ligt al een hoop 80/86 te wachten. Alleen gaan wij in feb. 4 weken naar Chili dus heb ik dan weer zomer kleren voor haar nodig. Ik hoop dat ze dat dan de zomer erna nog past anders is het zonde. Wat goed van je Dianana dat je er helemaal voor gaat.
Vorig jaar ging ik ook als n speer...maar toen zwanger....en moest ik stoppen Ja zou idd zonde zijn als ze dan niks meer past...anders ff op mp kijken...of vrijmarkten...in de winkel zal r rond die tijd weinig zomers te binden zijn
@Dianana Bij mij percies hetzelfde, ik kon bijna een half uur en toen raakte ik zwanger. Wil ik nu gaan lopen, regent het. Qua kleertjes koop ik al best veel via MP. Leuke merkkleding die ik nieuw echt veeeel te duur vind.
Ik kijk r ook wel idd....had laatst n ralph lauren vestje voor Beau... Super mooi...voor n schijntje van de prijs... Zou t zelf eigenlijk moeten doen...t op mp zetten
Good morning! Hier ook bijna mijn bed uitgewaaid. @Gekko Die jas is ook leuk, lekker stoer inderdaad en een mooie kleur! @Dianana Ik koop voor mijzelf ook regelmatig op MP. Voor Alika heb ik roze Nike schoentjes gekocht voor 2,- terwijl die nieuw gewoon 30,- kosten. Als ze het straks niet meer past zet ik het er zelf weer op. Ik heb maar een vriendin met een dochtertje die 5 maanden jonger is, maar die is nu al even groot als Alika, dus kleding doorgeven heeft geen zin.
goedenmorgen dames hoe gaat het hier? heb niet echt bij gelezen dus weet niet of ik wat mis? zie in elk geval een super leuk jasje gekko hier heeft keano beetje koorts 38,4 heeft die hoop niet dat die ziek word denk dat de verhoging komt van verkoudheid hij is een beetje verkouden maar ja ff goed in de gaten houden maar hij is verder ook gewoon nog vrolijk en drinkt gewoon goed dus hopelijk zakt de temp snel weer
Idd ff goed in de gaten houden bren....tis wel vroeg voor zo n hoge temp al... Meestal stijgt t naar t einde van de dag
@Bren Kan inderdaad v/d verkoudheid komen. Zou straks weer een keer tempen. @Dianana Haha een tweede beeb komt er wat mij betreft niet, alleen moet ik vriendlief hier nog van overtuigen. Ben ervandoor, ff lunchen bij mijn ouders. Chiao
je vriend wil nog wel graag een 2e esth maar jij niet ik zou nog wel denk ik straks graag een 2e willen maar eigenlijk heb ik al 2 nou een 3e dan hihi
@Bren Ik vind een genoeg (sorry als dit bot klinkt). Voorheen wilde ik eigenlijk geen kinderen, maar mijn vriend wilde er graag een (het liefste twee). Toen ik er over ben gaan denken wilde ik het eigenlijk toch wel graag. Maar vind het zo met zijn drietjes prima.