Ik ook niet...alleen...als Beau apmpers aan heeft lekt ie altijd door Maareh...waar kan ik die code nou invullen ?
das idd wel zonde ja, maar goed iedereen is druk met haar eigen leven en dan heb je niet altijd tijd om op het forum rond te hangen... in de wintertijd zal het wel weer wat drukker worden!
Good morning! Hier alles prima, Alika kan nu goed los lopen en raced het hele huis door. Straks gaan we even naar de kinderboerderij.
Leuk als ze gaan lopen Esth.. Sorry Diaan... maar ik had maandag een zware dag... Aidan bleef maar huilen en ik kreeg hem niet stil.. Dinsdag had ik een dag opruimwoede en Aidan ging bijslapen van zijn huildag.. en gister even lekker knuffelen met z'n tweeen... plus een was of 5 gedraaid...
Hi lady's hier ook gewoon druk met alles. Vind het ook zo rot om elke dag maar 1 of 2 berichtjes/ vragen te plaatsen en overigens geen tijd heb om verder te reageren Dan ben ik ook weer uit het verhaal. Het is ook een lekkere ziekenboeg hier, alle 3 griep te pakken. Me auto is kapot die ik pas 2 maanden heb. Lekker aan het balen hier. Ben wel aant aftellen voor spanje. Ben er zo aan toe! Liefs ML. Knuff van keano
Hoi meiden, hier ook een drukke week gehad op het werk. Ik kom regelmatig spieken, maar heb dan geen tijd om te reageren! Gisteren hebben we weer een controle gehad bij de verloskundige. Alles was helemaal prima! Ik voel me ook goed, dus dat is fijn. Lekker genieten dus! De gordijnen in de babykamer hangen al en ik verwacht dat het kamertje binnen nu en twee weken ook wel bezorgd gaat worden. Zo'n zin in!!! Kan ik lekker aan de aankleding/accessoires gaan beginnen
goede avond allemaal net als volgens mij iedereen hier ook veel te druk om op forum te kijken kletsen schaam me hihi en vind het ook erg jammer want vind het leuk om te horen hoe het hier met iedereen gaat en lekker te kletsen maar wat goed van keano dat die al papa zegt hier een hoop gebrabbel maar daar is geen touw aan vast te knopen hihihi dian al beetje weer gewent dat kleine meid weer naar school is? ess wat fijn dat alles goed gaat en dat jij je ook lekker voelt en ben erg benieuwt naar het kamertje straks ga je foto,s laten zien hier? meine hoe gaat het in de ziekenboeg? iedereen weer beter of nog steeds ziek? en heerlijk lekker vakantie naar spanje ik wil ook lekker wegggggggggggggggggggggggg hihi nou dames ik wens jullie een fijne avond en hoop dat ik snel weer langs kan komen hier mee te kletsen moet daar gewoon tijd voor maken