iedereen vraagt wat ik wil hebben voor mn verjaardag... ik bak niet zo heel veel taarten en die vormen zijn zooo duur, dus dat vind ik eigenlijk een beetje zonde...
goedenmiddag dames gekko wat goed zeg dat hij nu al op een pot doet zou ook super trots zijn miss pfff lastig is dat altijd he ik weet het ook nooit
Heerlijke dag gehad in st maarten zee...Loïs lekker dagje spijbelen Zijn naar de goudvis geweest...grootste airtrampoline van europa
Hoi! Ja, alles gaat goed hier! Laatste controle was ook weer prima! Ik ben echt stukken minder misselijk. Soms ook dagen helemaal niet, echt fijn!! Dus ik kan nu wel zeggen dat het na 20 weken echt heeft afgenomen. Ben nu aan het wachten totdat het kamertje wordt geleverd. Kan niet wachten om de boel in te richten!!
Eey es Wat fijn dat alles goed gaat en dat je minder missenlijk bent En is zo leuk kamertje inrichten snap dat je daar zin in heb Hopelijk is snel binnen en kun je lekker aan de slag Ben benieuwt hoe het er uit gaat zien Dian foei toch lois laten spijbelen dat kan toch niet hihi En zag paar pics op face staan van de goudvis staan leuk hoor vooral die dat lios vliegt op jou voeten hihihi Hier is keano lekker verkouden maar hij blijft lekker lachen en is gewoon lekker vrolijk hopelijk is snel over
Gelukkig es!...en nu idd lekker aan t kamertje...lekker rommelen met de aankleding... Bren ahh Keano verkouden...wel lekker dat ie vrolijk is evengoed Goudvis was leuk...gave foto he...en spijbelen...ach...ze is nog niet leerplichtig Gaan vanmiddag zwemmen...horen wenin ene dat als ze n zwemkaart heeft van t lessen...ze oo woensdagmiddag gratis mag zwemmen ! Als we dat eerder hadden geweten...had zo 100 euro bespaard...beetje raar dat ze dat niet zeggen bij aanschaf van n zwemkaart
Was lekker...Beau ook weer lekker genoten Hoe was jouw dag ? Hier vandaag mn kinderloze dag...weet niet of ik dit vol ga houden...mis ze vreselijk Voelt leeg
Goeiemorgen Diaan hoe was je dag zonder kindjes? Laat je je kunst nog zien hier? Voor mij nog 8 x werken = vroeg opstaan
JAaaaaaa dan heb ik 3 weken vrij en ga ik1 week naar spanje!!!! Kenniewachtuhh Diaan, ow denk je gaat een schilderij maken
Haha slechter als mij ken niet denk ik Ja joh echt! Tickets zijn uitgeprint, inpaklijst ligt al klaar, koffers staan klaar,welliswaar nog leeg Komt eindelijk dicht bij. Leuk weekend gehad?? Ik zit al 2.5 uur alleen beneden. 2 mannen liggen al die tijd al samen te pitten! Verveel me rot
goedenavond dames dian indd beetje raar dat ze dat niet ff zeggen dat ze dan woensdags gratis mag zwemmen :S maar ja je weet nu dus dat schild nu lekker als jullie gaan zwemmen wij zijn vanmorgen wezen zwemmen met ze 4tjes heerlijk meine heerlijk vakantieeeeeee jij maakt ook altijd een lijstje van wat je allemaal mee wilt nemen dus hihi ik ook en dan paar dagen van te voren rustig aan alles al klaar leggen en dan op de dag zelf alles nog 2 x na kijken of niks vergeet hihihi hier vanavond zo hard zitten lachen keano zat bij mij op schoot en was aan poepen ik dacht mooi aan papa geven mag die ook x doen maar dacht zal wel mee vallen gister nog gepoept poept 1a 2 x in de week maar hij zat onder van top tot teen hihihi dus was ff koffie zetten voor papa en zegt die je moet me toch ff helpen hoor ik zo hoezo je kan toch een luier verschonen hij ja maar hij zit helemaal onder dus ik schiet in de lach hij ja help nou maar hij zit onder hahaha maar ja hij is weer lekker fris en gelijk in zijn pyjama gegaan nu ligt die lekker boven op bed nou dames een fijne avond groetjes van ons
Bren, whahahahaha heerlijk verhaal! Die papas kennen het niet alleen dan he hihihihi Ja ik ben ook zo als jij! Paar dagen van te voren alles klaar leggen en dan op de dag zelf nog ff 2 x alles doorlopen! Hihihi Hier was keano net met papa aan het spelen op de grond en opeens een harde klap! Ja hoor keano vol met zn achterhoofd op de grond en ik hoor niets! Ik spring van de bank, doe het licht aan en papa staat al met keano in ze armen, ik gil hij moet huilen! Keano zag mij en ging huilen gelukkig. Natte handdoek erop gehouden, na 3 minuten gestopt met huilen en ging vrolijk verder spelen. Flinke bult op zijn hoofd. hij ligt net op bed, ik ga wel ieder uur even kijken. Ben erg geschrokken. ik had vrijdag ongie moeten worden maar niets, vaag he?