ja lekker! afgelopen weekend mn verjaardag gevierd, ben flink verwend nu lekker mn huissie omgegooid in de winterstand.. zo boodschappies doen en dan op de bank ploffen met een film.. zijn jullie allemaal weet beter?!
Nou...t gaat beter... maar nog niet helemaal beter Drukke dag gehad vandaag...naar t bos om n tak te halen voor mn mam...hadden we gister al gevonden maar toen wilde ze m in ene niet meer...maar vandaag weer wel....hmhm Naar de kringloop winkel geweest...ff lekker rondgesnuffeld Vanmiddag naar de cambridge consulente geweest...en nu net pas terug van de ikea Zo lekker te bed....en morgen beginnen met t cambridge dieet
hmm ik heb alleen maar kerst en lente.. en dat komt dan door het plaatsen van een boom of een bak met lentebollen... verder doet mijn tuin voor het wisselen van de seizoenen
wij hebben in de lente/zomer altijd de bank voor de verwarming staan en in de /herfst/winter tegenover de verwarming. anders houd de bank de warmte van de verwarming tegen
Bij mij ook geen meubels voor de kachel. Bedoelde meer qua aankleding...in de herst kont t plaid bij de bank...groot dienblad met kaarzen en kastanjes...dat soort dingen
Miss ik heb je een pb gestuurd... ivm eventuele meelezers... Ik moest mijn hart even luchten... en mijn ouders zijn even op vakantie.. dus jij bent de sjaak... sorry
Gisteravond is de cuddleroar eindelijk binnen gekomen!! Kan niet wachten om weer te gaan zwemmen met Aidan En zijn eerste blueberry Overbroekje blueberry met uiltjes En ook nog eens vandaag een geveegde schoorsteen!! Dus de openhaard mag ook weer aan Woehoe!!