Weertje he...Beau ligt lekker te pitten Loos overblijf en vanmiddag vriendinnetje mee Vanaaf naar de bios....de verbouwing van sakia noort
Lekker herfstig ja.. Ik ben kijken of ik zachte bolletjes kan bakken, wassen draaien en zo lekker hout naar binnen slepen.. moet het wel even ophouden met zo vochtig zijn..anders wordt het hout weer nat... en vanaaf lekker de open haard aan... Jij bent trouwens lekker druk...
Lekker ...haard aan...hier issie dr net uit hahaha Ja de dagen vliegen voorbij zo...ren van hot naar her...gister was loos bij dr vriendinnetje spelen...die komt vandaag weer hier Halen brengen...brengen halen...hahah...en Beau vind t allemaal prima... Die gaat mee van hot naar her...die is echt alleen maar gezellig Heeft al 3 tanden...4e is bijna door Loos kreeg dr 1e tandje toen ze 9 mnd was !
@Dianana Beau is echt een snelle met alles zeg. Alika kreeg ook pas met 9 maanden haar 1e en heeft er nu inmiddels 6. Ik denk trouwens dat ze wat later met praten zal zijn. @Gekko Heerlijk een haard, vind ik altijd zo gezellig
Hoezo ?...praat ze nog niet ? Vaak als ze eenmaal de smaak te pakken hebben...gaat n zooo snel in eens
@Dianana Het enige dat ze zegt is: aai = poes aaien dada = papa mama Soms zegt ze opeens een woordje na of doet een poging. Maar echt woorden voor dingen gebruiken doet ze niet. Het schijnt ook dat kindjes die 2-talig opgevoed worden soms iets later zijn met praten. Ze was er lekker vlot bij met lopen.
@Gekko Lekker!! Ze gebruikt die woorden al wel een paar weken, dus denk niet dat het nu opeens komt. @Dianana Mijn man doet nog steeds standaard Spaans tegen haar. Vind het knap dat ie het vol houdt.
Mn svader deed t ook tegen mn man...hij sprak ook vloeiend spaans Is t alleen min of meer verleerd...denk dat als ie n paar weken in spanje zou zijn...hij t wel weer oppakt
Ow meiden ik heb het net zo gelachen! Kom er net opeens achter dat wij 22 september (vorige week dus) 2 jaar getrouwd zijn hahahaha Allebij gewoon glad vergeten! Iig vertrekken wij vannacht naar spanje! Joepieee We vliegen morgenochtend om 6 uur Zin in!!! Tot over 1.5 week! Xx
@Meine Alsnog gefeliciteerd en een hele fijne vakantie! @Dianana Hij zal het vast weer snel oppikken als hij het hoort. Ik heb vanacht de wc van zeer dichtbij gezien. Lig al de hele dag met een buikgriep virus in bed Gelukkig is mijn vriend vrij vandaag, kan hij mooi voor Alika zorgen