@meine, Fijne vakantie meis en nogmaals gefeliciteerd met jullie 2jarige jubileum! @esth, Beterschap! Hopelijk ben je snel opgeknapt...
Beterschap Esth! Meine, fijne vakantie! Geniet er lekker van!! Miss, spannend na het weekend voor jou!!
Esth fijn dat het weer beter gaat... Diaan super!! Dat gaat snel!! Hier vanmorgen bij het cb geweest... 67 cm en bijna 7 kilo.....
@Dianana Bijt hij je niet? @Gekko Wat een flinkerd Hier heeft het virus vannacht weer toegeslagen, bah 10x naar de wc is geen pretje
Erg he esth...hij is echt dubbel...deze griep Nee hij bijt niet...ga m wel n hele geschilde appel geven...kannie lekker raspen Deed ik bij bij loos ook...heb dr n foto van gemaakt toen...2 geultjes in de appel van dr onder tandjes
Ja idd... al hebben we die jas vorige week aangepast en hij verdwaalde er nog in... maar goed... de winter is nog ver weg....
vanmorgen naar de gyn geweest voor de 1e follikelmeting. De gyn was echt in 5 minuten klaar. de eiblaasjes waren nu 12 mm en ze moeten ongeveer 20 mm zijn, ze zei dat een eitje ongeveer 2 mm per dag groeit, dus waarschijnlijk is de 1e behandeling zaterdag of zondag al ik moet vanaf donderdag ovulatietesten gebruiken en op de dag dat die positief is moet ik contact opnemen met het ziekenhuis en de volgende dag is de inseminatie al... SPANNEND!!!