in principe maar 1x per dag, want ik kan het toch alleen tussen 09.30 en 10:30 doorbellen dus dan zou het zonde zijn om meerdere keren per dag te gaan testen...
meiden mag ik ff woede/gal spuien! maandag naar de gynaecoloog geweest voor een follikel meting, zo gezegt zo gedaan. de follikel was 12mm wat goed was voor de termijn van de cyclus, ze zei dat ik donderdag moest beginnen met ovulatietesten. maar nee ik was eigenwijs en dacht ik ga lekker woensdag beginnen met testen. dus ik dinsdag naar de drogist om ovulatietesten te kopen, ik denk ik neem die van clearblue heb ik geen gezeik met streepies loeren. woensdag getest, ovulatie test was negatief, test staafie eruit gehaald en het streepie was al aanwezig alleen erg licht. geen probleem donderdag weer getest, weer negatief, weer het test staafje eruit gehaald en de test streep werdt al duidelijk donkerder. toen dacht ik als ie morgen niet posi is dan weet ik het niet meer.. ah fijn, vrijdag weer getest, en de test was nog steeds negatief, en alweer iets donkerder dan donderdag! dus ik dacht nou dit kan bijna niet zo laat maar goed toch maar mijn hoop op vandaag gevestigd. vanmorgen om 09.30 ging ik naar het toilet om te testen dus getest was ie nog steeds negatief! dus ik weer het test staaffie eruit gehaald, is die stomme streep net zo licht als woensdag:x dus ik het ziekenhuis gebeld wat ik nu moest doen.. die assistente zei tegen me ik denk dat je je eisprong gemist hebt, want zo hoort het niet te gaan, maar ik ga even met de gynaecoloog overleggen en dan bel ik je wel terug over hoe en wat. fijn 25 minuutjes later belt ze terug, en zegt ik heb de gyn even gesproken en ze wilt een inwendige echo maken dus of je langs kan komen. oke ik manlief opgebeld, die heeft me opgehaald en we zijn naar het ziekenhuis gereden. werdt naar binnen geroepen na wat gepraat te hebben kreeg ik de echo, de follikel was nu 14mm dus of nauwelijks gegroeid of ik had idd mn ei gemist, helaas kon de gyn hier geen antwoord opgeven en moest ik bloed laten prikken.. nouja ik bloed laten prikken op LH (dat stofje maakt je eisprong aan) en ik zit nu op de uitslag daarvan te wachten dus of iets in mijn lichaam is niet in orde of ik heb mn ei gemist door die !@#$%^&* veel te dure ovulatie testen van clearblue! IK BEN BOOS:x
Jemig miss...dit is wel heel raar zeg...maar als de folikel wel groter is kun je m toch eigenlijk niet gemist hebben ?...zal ie niet nog komen ...hoewel je dan wel n hele korte lf zou hebben Ik had ze met beau toen van...zwanger en kids...gewone dipstick...heel goedkoop waren ze...testte ik 3 x per dag mee Mss kun je die bestellen ? Houd je ons op de hoogte ?...zou t zo vreselijk vinden als je nu je ei zou hebben gemist !. Denk aan je lieve miss
Godverdomme Miss!!!!! Dit is echt niet leuk, wat een teleurstelling!!! Wil je een hele dikke knuffel geven want meer kan ik er helaas niet aan doen! Denk aan je.. Xxx
Ah nee, Miss! Hoe kan dat nou! Ben je extra op tijd begonnen en dan gaat het nog mis! Dan moet je je eisprong vrijdag ergens hebben gehad, of niet? Heb je 's ochtend getest? Misschien heb je 's avonds dan je ei gehad?? En nu? Weer een maand wachten? En hoe moet je het dan aan gaan pakken? Meerdere keren per dag testen?
hey Es, ik ben woensdag begonnen met testen, en idd vrijdag was ie op zijn donkerst.. ik heb de eerste 2 dagen om 12:30 getest en de laatste 2 dagen rond 09:45 maar dat was omdat ik er donderdag achter kwam dat ik de uitslag maar tot 10:30 kan doorbellen.. ik testte gewoon 1x per dag, want ik dacht als ik 's avonds positieve test moet ie 's ochtends toch ook nog positief zijn. ik moet nu idd weer een maand wachten en zodra ik ongesteld wordt moet ik weer voor een follikel meting en aan de hand daarvan weer ovulatie testen gebruiken en dan hopen dat ik wel achter m'n ei kom... de vrouw bij de poli zei tegen m'n man dat ze daar ook ovulatie testen verkopen, die gebruiken ze ook in het ziekenhuis. dus mijn hoop staat nu op volgende maand...
Ahhw missc dat is zwaar kut! Ik hoop snel dat het de 19e is. Het moet nu echt gewoon gebeuren voor jullie xxx Kleine update: Spanje was heerlijk! De hele week zo'n 26 a 27 graden gehad. Ik ben aardig verkleurd. keano heeft het ook super gehad. We hebben zo'n 600 fotos bij elkaar en een hoop filmpjes. Zal eens wat plaatsen als ik tijd heb en klaar ben met de was hihi
Goedemorgen meiden! Miss.. Dat de dagen maar snel mogen gaan! Meine.. Goed om te horen zeg! Niks beters dan met je kinderen van een vakantie genieten! De was daarna is altijd weer minder maar dat hoort erbij hè! Zou een mooi foto boek maken als ik jou was, altijd zo leuk om terug te zien!