Ja he...hij gaat goed...stond net rechtop...op n stoeltje van loos !!!en hij gaat de trap op Meine hoezi dan Gekko ik probeerde je te pb en...maar gaat ff niet op mn mob...ik kom er nog op terug ok
Omdat het gewoon niet handig is als je niet dagelijks mee kan praten. Je blijft niet op de hoogte van anderen dus met dingen die ik vertel is ook lastig om op te reageren denk ik. Het is gewoon druk met werken, huishouden en kind
ohh spannend! ben benieuwd hoeveel er nu af is bij je... ja hier lekker! gisteren heerlijke dag gehad met m'n mannetje en goede vrienden van ons. eerst lekker in de Efteling gelopen en daarna uit eten geweest bij van der valk life and Cooking.. verder zit ik op m'n ongi te wachten (NOD is vrijdag) dan kan ik weer door met de IUI.. maar ik heb best wel last van m'n borsten sinds vanmorgen
Leuk miss.. zag t idd op fb...gezellig Ongi...ja...liever niet natuurlijk...maar als t dan zo moe zijn... Dan wel ff optijd natuurlijk ! Ben ook benieuwd...heb t zwaar gehad t weekend...2 verjaardagen en de wasmachine die kapot ging...had zo graag ff echt ... gegeten
Ik blijf erbij Miss... ik hoop dat je niet ongi wordt!! Maar goed.. als er niets is.. dan op tijd of als het even kan eerder.... hmmm wegen... moet ik ook eigenlijk maar goed....
Ik vindt het veel Diaan! Gefeliciteerd! Ik zal me morgen eens wegen en kijken hoeveel ik eigenlijk nog kwijt moet
ja idd! we wachten rustig af tot vrijdag... ik mag volgende week ook weer wegen hopelijk -10 in totaal! ben jij je zwangerschapskilo's al allemaal kwijt of gaat het daar juist om?!
Had geen mindere week qua lijnen miss...ik doe cambridge Dus als ik zondig is t omdat ik eet...en dat heb ik niet gedaan Ik mag n shake...een reep...en n soep...3ltr water en thee
ow sorry ik las verkeerd, ben een beetje moe vandaag! pff das wel zwaar zeg! ik zou dat niet kunnen volhouden hoor...
Nou miss....ik heb ook heeeeeel moeilijke momenten hoor Je raakt r van in ketose...vetverbrand modus zeg maar...moet je ook testen Dan zou je geen honger hebben ook...nou...de mensen om me heen die t doen of gedaan hebben zeggen allemaal dat ze idd geen honger hebben... Nou....ik zou n boomstam nog op kunnen vreten...zoooooon honger