Hahahahahahahaha... Mijn moeder heeft een PT gehad... toen viel ze prima af.... maar.... toen ze vond dat het toch te duur werd stopte ze... en toen het afvallen minder snel ging stopte ze helemaal met trainen.... Ik denk... persoonlijk... als je nu al de training een deel van je leven hebt gemaakt je geen PT nodig hebt....
Ben ik met je eens gekko...tis handig op t moment van afvallen....ondanks dat t n hoop kost....maar je houd niet je hele leven je pt....en zie t dan maar vol te houden...
Juist... dat is het dus.... Beter is denk ik een prestatie doel stellen... en daarnaast afvallen...dan ben je meer bezig met jezelf te verbeteren, en minder met snel veel gewicht kwijtraken... en jezelf verbeteren kan altijd... Heb je je doel gehaald... geef jezelf dan een nieuw doel....
Trouwens.... even een klein dingetje... Ik ben MOE!!!!! mijn lieve lieve man was gister moe.... en heeft vannacht heerlijk geslapen.... op zijn rug!!! ARRG.... het was geen mega snurk... maar zo'n zachte waar je telkens half wakker van wordt en nooit echt helemaal slaapt....
Dat hoop ik ook Miss.... ik ben nu ietswat duf in mijn hoofd... alsof de helft is vervangen door watten
ik zal eens voor je rondkijken... kan je er niet net zo lang op slaan tot het muziekje het niet meer doet
Hahahahahaha.. denk het niet Miss.... je hoeft niet rondt te kijken hoor... meestal erger ik me er niet zo aan....
hoi meiden ben ik ook weer eens (veels te weinig) heb een deel teruggelezen,maar niet alles.... hoe gaat het met jullie??? bij diaan kids ziek las ik.. gekko is lichtelijk gek aan het worden door dr mobiel hahha en dr lieve lieve mannetje zijn gesnurk (of gespin haha) missc aan het sporten... pfff en ik heb het drukkk... nu op dit moment helemaal... eerst ziekenboeg geweest...en nu ligt mijn vriend hier in de kreukels! die heeft gisteren een scooterongeluk gehad...een afslaande auto stak het fietspad over (hij had haaientanden staan) om een parkeerplaats op te rijden en schepte daarbij mijn vriend hij wilde nog effe snel voor een andere scooter in gaan die van de tegenovergestelde kant kwam als mijn vriend en had mijn vriend niet gezien... gevolg....vriend knalt eerst met wiel tegen voorwiel en vervolgens met zijn lichaam tegen de deur en wordt stukje meegesleurd...vriend sleutelbeen gebroken en knie en stuitje gekneusd gaat lekker zo pffff ben ff me zoon van school halen ben zo terug
Jemig Mel!! Wat een verhaal....zo zie je maar... in het verkeer moet je niet even snel... maar gewoon goed kijken! (welke is dat Mel? misschien dat deze mobiel een.... ongelukje kan krijgen)
Classic developmental Mobile, Tiny Love Dit idee gekko, kan die van mij niet vinden! Maar heb m gekregen hoor, schrok zojuist van de prijs.. Je kan t geluid uit zacht of hard zetten, ook licht aan of uit.. Kleine was er gek op hier, daarna heeft nichtje m geleend en was er ook dol mee!
Zie hier tot ongeveer 5 maanden.... en hij heeft nu pas af en toe dat hij het leuk vindt.. meestal heeft hij genoeg aan de visjes...
Oeps, ik dacht dat er niet meer gekletst werd. Bleek dat ik geen abbo meer had Shaam, schaam Heb niet alles bij kunnen lezen. Ff snelle update. Per 1 dec heb ik werk voor 1 dag in de week en zondag ben ik jarig. Met Alika gaat alles goed maar man, man, man wat is het toch een actieve dame. (Heb nu kunnen vergelijken met 2 leeftijdsgenootjes) Zit 's avonds uitgeteld op de bank. Ga vanaf nu weer meelezen.
Welkom terug esth, ik zag van de week nog aan je te denken dat je al zo lang niet op zp was geweest...