Hey meiden!! Hier dezelfde blonde actie als Esth Whahahaha Hier alles goed. Micah wordt zondag alweer 1 jaar! Op dezelfde dag als Esth... Leuk!! Knuf
Haha ja lekker suf he. Ik ga werken bij een leuke kleine lunchroom. Vier mijn verjaardag niet echt ondanks dat ik 30 wordt. Er komen alleen een paar vriendinnen, ouders en zusje. @Karine Veel plezier met de verjaardag van jullie mannetje zondag! Is snel gegaan zeker dat eerste jaar. Hier vond ik van wel.
@ Esth: Wat leuk, werk in een lunchroom!! Ja, dat jaar is zeker voorbij gevlogen! Helemaal omdat hij de tweede is Maar wel superleuk!! Hij loopt ook al Nu een goede twee weken! Supertof! Jij ook een hele fijne dag op je verjaardag!
Hai meiden! Est, ik miste je al! Fijne verjaardag morgen! Karine, fijn dat alles goed gaat en alvast gefeliciteerd met de kleine man! Miss, bijna maandag, ben heel benieuwd! Even een vraagje: zouden jullie het een idee vinden om met ons groepje een privé club te beginnen hier op zp ipv een topic? Merk zelf dat ik hier lang niet alles neer zet uit een stukje angst voor herkenning.. Maar als ik de enige ben laten we het zo hoor! Fijn weekend allemaal verder!
Dat zou wel erg fijn zijn ik merk nu ook wel dat ik dingen niet neerzet ivm de bekenden die ook op zp zitten... Jaaa bijna maandag
Esth. gefeliciteerd met je verjaardag! Karine,van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine grote mannetje micah!! 1jaar alweer,gaat hard he
@Miss Mooi nieuws @Mel Ja was een leuke dag, vierde het niet echt. Kwamen 2 vriendinnen, mijn ouders en zusje. "s Avonds op uitnodiging van pa uit eten. Die kleine zat met super rode wangen aan tafel maar leuk dat ze het had. Voor haar duurde de dag erg lang haha
hey lady's, thnxx voor de berichtjes. aan de ene kant een follikel van 13,5 mm en aan de andere kant 2 kleine(re) follikels. ik moet nu vanaf woensdag ovutesten gaan gebruiken en dan weer bellen zodra die positief is.. ik heb nu wel andere testen dan de laatste keer. namelijk Ovulady. Bekijk bijlage 283321 dus hopelijk komt het deze maand WEL goed...