Bren, super lieve grote zus! Leuk om te horen dat ze zo zorgzaam is. Ik ken het gevoel als je hart breekt. Die momenten gaan er echt nog vaker komen zolang ze zich niet goed kunnen uiten. Karine, komt goed! Diaan, ikea verslaafd? Haha. Je kan er trouwens wel lekker eten! De boodschapjes zijn al in huis, zo ff bij schoonvader op visite en heb zin in morgen want we gaan naar safaripark beekse bergen! Hoop op mooi weer
Dian ik had vanmorgen infacol gehaalt maar sinababy is dat beter? Ow leuk dat je kast kan gaan halen maar zou ook niet deze mooie dag in de ikea door brengen hihihi Meineliebe ja ze is super lief en zorgzaam maar vast komen er nog veel meer van die hart verscheurende momenten helaas Hier komt papa en nous net thuis met de boodschappen Maar leuk naar de beekse bergen
wij hadden bij beau ook infacol...had t id dat r erger van werd sinababy doen we n druppel van op zn speentje en dan in zn mond...vinden ze meestal heel lekker...beau ging daardoor heel hard aan zn speentje zuigen en t werkt heel snel
hey meiden!! JOEHOE gekko meis wat heb je dat toch maar mooi gedaan he meis!!! van harte gefeliciteerd met jullie zoon Aiden!!!(ik wil foto!!! hahaha) meineliebe wilkommen hihihihi hoe gaat het met je meis??? die van jou ook al zo snel????hihi hier ook een snelle tante!! volgens mij zijn al die beebs hier vrij snel me ontwikkelen hahaha....ligt gewoon aan ons he hahaha heb weer een heerlijk (ergernis) dagje achter de rug met me schoonmoeder/schoonzus + kind.....heb het ff helemaal gehad met hun!! vertel het morgen wel...is me te veel werk om nu te typen!ga zo slapen... trusten allemaal en tot morgen lieve meiden!!
Goeiemorgen True, danke Gaat goed en met jou en je gezin? Bah wat vervelend schoonfamilie kies je helaas niet uit. Gelukkig heb ik een hele leuke sfamilie. Volgende week komt me duitse schoonfamilie een weekje logeren. Kan niet wachten, kunnen ze eindelijk K voor het eerst zien Ja ze zijn indd allemaal snel hier haha Ff bak koffie, douchen en dan ben ik weg voor vandaag. Op naar de diertjes Fijne dag allemaal
ben ook nieuwsgierig esth....tis helemaal vreemd...deze tijd en geen gekko zal wel een stuk rustiger worden ook nu hier
goedenmorgen dames true wat vervelend dat je niet zo`n leuke schoonfamilie heb meineliebe hoe was je dagje in de dierentuin? ik zal van de week is kijken als de infacol niet werk voor die sinababy dian maar je bent jarig vandaag he? is er al gezongen voor je vandaag hihihi nou dames ik zet in doen jullie mee er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is diana dat vinden wij alle zo prettig ja ja en daarom zingen wij blij ze leven lang hoera hoera van harte gefeliciteerd meis en een hele fijne dag
Hallo Diaan van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Ze datjehet zondag viert, weekend word mooi weer Bren, ja het was leuk! Zo lang geleden dat ik er geweest was. Veel gefilmd en fotos gemaakt. Giraf kwam naast de auto staan en heeft nog wat krassen met ze tanden achter gelaten op het dak haha Ben netuit werk, ff met me kleintje spelen, heel de dag niet gezien. Tot later x
mooi dat het leuk was maar minder van die krassen op het dak :S maar wel leuk dat die heel erg dichtbij was hihi lekker hoor naar een dag werken lekker met de kleine man spelen en ff ontspannen en zou fijn zijn als weekend mooi weer word dan kan ik mooi mijn verjaaardag buiten vieren ik ben zaterdag jarig
DIaan! Van harte gefeliciteerd!! Meinliebe, fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben zondag! True, wat naar dat het zo moet gaan met sfamilie! Est, lekker gewerkt vandaag? Bren, ik hoop met je mee dat het zaterdag mooi weer is! En zondag natuurlijk ook voor Diaan! Ik mis gekko ook hoor hier! Maar ze zal het wel druk hebben nu n de kraamzorg is er natuurlijk ook nog..
@Mel Heb heerlijk gewerkt. Ben druk bezig met het maken van producten voor Olli en Jeujeu — De leukste kinderwinkel voor kleine wijsneuzen (beetje reclame @Bren Ik duim voor je voor lekker weer. @Meine Liebe Oohw leuk naar een dierenpark. Ik heb ook nog kortingskaarten, wij gaan in augustus.