December Chica's Vol. IX

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door miss C, 26 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Dank je wel mel doet me goed :)
    Vandaag is het maar voor 1 uurtje.
    Vanaf dinsdag 23 uur p/d

2. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad

jeetje meine...hoef je je niet voor te schamen hoor!
    ons neefje heeft r ook 1 en een kindje van n kennis ook
    je moet maar zo zien ...straks heeft ie weer lekker en bol koppie...en daarbij
    ons neefje leert nu lopen en als ie dan valt zit toch maar mooi zn helm dr tussen ...mooie buffer...kop op...komt goed !

3. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hey meine,

je hoeft je er niet voor te schamen hoor meis

een scheef hoofdje komt gewoon doordat je kleine ventje een voorkeurshoudng heeft en dit kun je als moeder niet altijd tegengaan!
    Senna heeft ook een flinke voorkeurshouding gehad en dr hoofdje was ook best flink afgeplat
    gelukkig heeft ze zichzelf gecorrigeerd met een beetje hulp,maar als dit ons niet was gelukt kreeg ze hoogstwaarschijnlijk ook een helmpje!
    en denk maar zo....liever een helmpje voor een paar mnd dan een kindje met een scheef hoofdje he..
    tis natuurlijk niet iets wat iemand hoopt dat dr kindje moet dragen maar wat niet anders is is niet anders en je bent juist een goede moeder doordat je nu het beste voor je kindje wil!!

dikke knuffel van mij

4. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    MeineLiebe, niet leuk voor jou en K, maar kop op meid. Je hoort het zo veel!! En het is voor een goed doel. Je doet het voor K!

5. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@MeineLiebe Net wat de dames zeggen, het is jammer en niet het mooiste maar wel het beste voor hem. Zodat hij later een mooie ronde bol heeft.

6. MeineLiebe

Bedankt lieverds :)

Nou vanmorgen een uurtje op gehad.
    K heeft er niets van gemerkt, het deed hem niet zoveel.
    Zelfs verwachte ik een knoert van een ding op zn hoofd, maar het is me echt meegevallen. Het is niet zo groot.
    Had ook verwacht dat het heel ze hamsterkonen naar buiten zou drukken maar dat is ook niet het geval.

Ik had echt doemscenario's in me hoofd. Ga het nog echt leuk vinden bij hem :)

en diaan is indd makkelijk met kruipen, botsen en vallen straks :D

7. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Super fijn dat het je meevalt!

8. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    Meine fijn dat het allemaal mee is geval en dat k er geen last van heeft gehad en het is ind handig voor het vallen en opstaan voor straks ;)

Ik ben vanmorgen met keano naar ziekenhuis geweest voor echo van de heupjes en dat zag er allemaal goed uit heeft dus geen problemen van de stuitligging gelukkig dus helemaal blij

9. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Bren, wat een super goed nieuws! Fijn zeg!

Meineliebe, gelukkig viel t je mee! Straks kan t je vast niks meer schelen en loop je net zo met hem te pronken als voor z'n helmpje! En dat mag ook!!!

10. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    gelukkig meine...ons neefje boeide t ook niks ...
    en bren ook super !

hey mel...hoe gaat t met jou?

11. MeineLiebe

Goedemorgen!

Bedankt voor alle lieve reacties.
    Vandaag komt mijn schoonfamilie uit Duitsland een weekje logeren. Gaat K voor het eerst kennis maken, hij zal vast denken: "wat een rare taal spreken hun, mama praat nooit zo" haha :D:D

Bren, super nieuws! Alles goed met Keano gelukkig.

Es, hoe verloopt de zwangerschap? Morgen 16 weekjes zie ik. Wl je weten of je een zoon of dochter krijg?

Mel, daar heb je helemaal gelijk in! Gister was dat uurtje zo snel om, dat ik dacht... Eigelijk wil ik hem niet afdoen, want zo erg ziet het er helemaal niet uit.
    In eerste instantie dacht ik serieus dat hij een bakbeest op ze hoofd zou krijgen haha, maar gelukkig nieeeettttt :cool:

Diaan, en neefje, is nu helemaal mooi rond?
    Vanaf volgend jaar word het niet meer vergoed he.
    Kost zo'n 1000 tot 1500 euro. Niet normaal.
    Er zijn gewoon mensen die dat niet kunnen betalen, en dan...
    Je kind laten opgroeien met een scheef hoofdje. Ik vind dat erg.

12. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    dat t niet meer vergoed wordt straks komt omdat t puur cosmetisch is...is idd een hele hoop geld

helemaal rond niet ...zal t nooit meer worden maar hij was niet scheef...hij had gewoon echt geen achterhoofd meer...was helemaal plat en had daardoor een heel breed gezichtje...is wel echt een heel stuk verbeterd...

13. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    MeineLiebe, gezellig dat de schoonfamilie komt logeren. Kunnen ze lekker meegenieten van je kleine mannetje!

Wij willen heel graag weten of het een jongen of meisje wordt!!! Ik kan niet wachten totdat ik het weet. Dan kan ik gerichter zoeken naar leuke spulletjes. Helemaal zin in!

De zwangerschap verliep tot nu toe niet echt super relaxed: ik heb tot de 12 weken om de week bloedverlies gehad. Dit maakte me super onzeker. Ook ben ik al 10 weken de hele dag door misselijk en moet ik ook overgeven. Maar ik weet dat ik het allemaal ergens voor doe! Hoewel ik soms echt wel huilend boven de wc roep dat het zo wel heel zwaar is allemaal. Maar weet je... Het kan ook erger!

14. Esthertie

@Meine Leuk dat je schoonfamilie komt, die kunnen zeker niet wachten om de kleine te zien.

@Ess Nog steeds zo misselijke? Bah zeg, vriendin van mij heeft er ook tot een week of 16 veel last van gehad. Sterkte!

ff een foto van de fotoshoot van gister spammen :)

AxOTIKBCEAA5k96.jpg

15. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    goedenmiddag allemaal

esth wat een super mooie foto wat een heerlijke vrolijke meid is het :)

ess he bah wat naar dat je zo missenlijk nog bent hoop dat snel weg is en dat je snel gewoon echt kan genieten van je zwangerschap

meine wat leuk dat je sfam komt logeren

gekkooooooooooo waar blijf je nou ik ben benieuwt hoe het met jou en aiden gaat en we willen foto,s zien van die kleine man :)

16. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    je gekko...wil Aidan nou ook wel eens zien ...en vooral...hoe ist met jou

17. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    *zucht*...wat een stilte hier

18. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Vakantietijd, dus erg rustig hier!

19. Esthertie

Morning! Sorry, ben er niet zo veel. Mijn zusje heeft een nieuw appartementje dus ben druk met, poetsen, schilderen, klussen en inrichten.

Ik wil foto's van mini-gekko zien!!!! ;)

20. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    wahoe !!! Loïs fietst zonder zij wielen !!!

Deel Deze Pagina