ow gezellie! deel 7 alweer pff Blijdorp was erg leuk vandaag! we waren er om 10 uur maar om half 1 al thuis. het lopen ging niet meer maar het was wel een leuke surprise ff een foto spammen?
Goedenavond allemaal Wat een mooie foto engeltje en wat een mooi buikje echt super en je moet zeker niet verlegen worden zo als er al gezegt werd je mag trots zijn
idd engeltje je bent echt mooi zwangerrr en drraagt echt mooi naar voren!! en zoals ik al eerder een keer heb gezegd....wat ben jij een mooie meid!!! hihihi *ps.ben niet van de dames hoor hahahahahahhahahaha*
heb sinds een week ook last van me bekken(?) de pijn zit aan de rechter kant ter hoogte van me onderrug/bil opstaan en lopen gaat moeilijk af en toe en ook omdraaien in bed pfffffffffff kan dit bekkenpijn zijn?of is dit meer een soort van ischias?
he true wat vervelend dat je daar zo'n last van heb ik hoop dat het gauw over gaat! hoe is het verder met je op deze pijn na?!
Goedemorgen... Ben vandaag een dagje thuis.. moet wat dingetjes doen in en om huis, en had al een afspraak gemaakt voor vandaag die ik niet af kon zeggen.... Duss.. ik klets ff lekker mee vandaag.
Zou trouwens vandaag een innesteling hebben... vorige week heel duidelijk een ei gehad mijn man werd helemaal gek van me