Een paar kilo afvallen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Henkiepenkie, 19 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Henkiepenkie

Henkiepenkie Niet meer actief

Ik wil graag een paar kilo afvallen, ongeveer 3. Wie vind het leuk om mee te schrijven? Bij andere topics zijn vaak mensen die veel meer moeten, en zij gaan ook veel sneller dan ik. Dat is niet zo motiverend! Wie doet er mee? :D

2. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik schrijf nog ergens anders;) maar ik ga ook niet zo snel als de dames daar!:$ dus vind t wel leuk ook heir nog te schrijven. moet wel iets meer dan 3 kilo maar goed. eerst maar nog 5!!!

3. Henkiepenkie

Gezellig dat je meeschrijft, Cherie. Ik heb een beetje lastige naam, noem mij maar Henkie hoor.

Ik probeer gewoon gezond te eten en niet te veel zoetigheid maar af en toe is het erg moeilijk. Dan is het leuk als je hier wat (anonieme) afleiding hebt!

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ja precies. ik probeer idd op mijn calorie iname te letten. en mijn beweging op te schroeven. ik hoop dat dat voldoende is.;)

5. Henkiepenkie

Zo doe ik het ook. Maar af en toe vind ik het bewegen wel lastig, nu het zo koud is ga ik liever met de auto dan met de fiets!
    Verder ga ik twee keer per week naar de sportschool. Deze week ga ik waarschijnlijk maar een keer. Ik heb erg last van mijn voet. Vorig jaar met wintersporten ben ik gevallen en daar heb ik nu ineens weer last van. Zal wel komen omdat we zondag de reis met de groep gaan bespreken, haha! Ga jij ook naar de sportschool?

6. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    UH nee geen sportschool. meestal gewoon lopen en dagelijkse dingen. excuus zoeken om een boodschap te doen bijv ...

7. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik geloof dat we samen blijven HP... niemand anders die een "paar" kilo wil afvallen door te letten op hun voedingsiname... (zeg maar?)

Deel Deze Pagina