hallo dames ik moet ff klagen hoor hihihi hadden jullie dat ook dat bijna niks meer smaakte. alles wat ik voorheen lekker vond smaakt nu echt voor geen meter meer :S hamburg van de mac witlof hamkaas uhm kipjes van de kfc chinees boontjes enzo enzo het smaakt echt niettttt engeltje wat fijn dat alles op schema zit en dat alles goed is met de kleine maar wat vervelend dat je telkens een andere heb :S
hoi bren ja datt had en heb ik ook!!nog steeds!! bij me 2 oudsten kon ik alles eten wat los en vast zat....maar nu????...ik lust niks....ja oke augurkjes en witlof hihihi maar verder is het nu niet zo dat ik van alles honger krijg hihih wel goed voor de kilo's....je eet zo alleen het hoognodige en gaat niet bunkeren.. ben ook nog maar 4 kilo aangekomen (en 2 afgevallen in het begin)bij me oudste 2 was 23 kilo aangekomen in de zw.schap hihihi was net een kamerolifant
********** De Glazen Bol *********** Wordt het een Jongen of een Meisje? Esthertie: Jongen= Esthertie, Es22, True, bren79, Miss C, Karine, Mel05 Meisje= Aily, Dianana, Gekko, Engeltje, Apie3 ESTHERTIE KRIJGT EEN MEISJE! Anz87: Jongen= Aily, Es22, bren79, Engeltje, Mel05, RomyDani171 Meisje= True, Esthertie, Gekko, Miss C, Karine, apie3, Beppie1983 ANZ87 KRIJGT EEN JONGEN! Karine: Jongen= Dianana, True, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Beppie Meisje= Aily, Es22, bren79, Mel05, Karine, RomyDani1719 KARINE KRIJGT EEN JONGEN! Aily: Jongen= Aily, Es22, True, bren79, Miss C, Karine, Beppie1983, apie3, Gekko Meisje= Dianana, Esthertie, Engeltje, Mel05, AILY KRIJGT EEN JONGEN! Bonnie1: Jongen= Gekko, Es22, Miss C, dianana, engeltje, Beppie1983, true Meisje= bren79, Apie3, Esthertie, Karine BONNIE1 KRIJGT EEN MEISJE! Beppie1983: Jongen= Gekko, Es22, Esthertie, Miss C, true Meisje= bren79, Mel, Dianana, Beppie1983, Karine, engeltje BEPPIE KRIJGT EEN JONGEN! Truelove4ever: Jongen= Beppie1983, RomyDani1719, True, mel, Es22, Esthertie, Karine Meisje= bren79, engeltje, Miss C, Gekko, Dianana, apie3 TRUE KRIJGT EEN MEISJE! Engeltje: Jongen= RomyDani1719, Beppie, True, Engeltje, Gekko, Apie Meisje= Ess, Bren, Esthertie, Miss C, Mel, Man van Engeltje, Dianana, Karine ENGELTJE KRIJGT EEN JONGETJE! Dianana: Jongen= Romy_Dani, bren79, Mel05, Beppie1983, Karine, apie3 Meisje= Gekko, True, Engeltje, Es22, Miss C, Esthertie DIANANA KRIJGT EEN JONGETJE! Apie3: Jongen= True Meisje= Bren79, Miss C, Engeltje Bren79: Jongen= Bren79, Engeltje, Beppie, Papa76 Meisje= Truelove, Anz, Miss C
goedenmorgen dames true het hoort er dus bij soms hahahaha wel beter indd gaan die kilo niet zo hard maar ja vind het wel lastig hoor want wat moeten we eten haha miss zo te zien ben je weer druk geweest met de glazenbol ziet er netjes uit maar jij denkt dus een meisje hihihi mijn moeder denkt een jongentje en ze had ook ff gependelt en die zei ook een jongentje ben benieuwt maar dat zullen we verlopig nog niet weten hoe gaat het verder met iedereen?
o zag dat ik appie nog niet heb ingevuld!!!! kan iemand voor mijn voor apie een meisje zetten?pleaseeeeeee
********** De Glazen Bol *********** Wordt het een Jongen of een Meisje? Esthertie: Jongen= Esthertie, Es22, True, bren79, Miss C, Karine, Mel05 Meisje= Aily, Dianana, Gekko, Engeltje, Apie3 ESTHERTIE KRIJGT EEN MEISJE! Anz87: Jongen= Aily, Es22, bren79, Engeltje, Mel05, RomyDani171 Meisje= True, Esthertie, Gekko, Miss C, Karine, apie3, Beppie1983 ANZ87 KRIJGT EEN JONGEN! Karine: Jongen= Dianana, True, Esthertie, Gekko, Engeltje, Miss C, Beppie Meisje= Aily, Es22, bren79, Mel05, Karine, RomyDani1719 KARINE KRIJGT EEN JONGEN! Aily: Jongen= Aily, Es22, True, bren79, Miss C, Karine, Beppie1983, apie3, Gekko Meisje= Dianana, Esthertie, Engeltje, Mel05, AILY KRIJGT EEN JONGEN! Bonnie1: Jongen= Gekko, Es22, Miss C, dianana, engeltje, Beppie1983, true Meisje= bren79, Apie3, Esthertie, Karine BONNIE1 KRIJGT EEN MEISJE! Beppie1983: Jongen= Gekko, Es22, Esthertie, Miss C, true Meisje= bren79, Mel, Dianana, Beppie1983, Karine, engeltje BEPPIE KRIJGT EEN JONGEN! Truelove4ever: Jongen= Beppie1983, RomyDani1719, True, mel, Es22, Esthertie, Karine Meisje= bren79, engeltje, Miss C, Gekko, Dianana, apie3 TRUE KRIJGT EEN MEISJE! Engeltje: Jongen= RomyDani1719, Beppie, True, Engeltje, Gekko, Apie Meisje= Ess, Bren, Esthertie, Miss C, Mel, Man van Engeltje, Dianana, Karine ENGELTJE KRIJGT EEN JONGETJE! Dianana: Jongen= Romy_Dani, bren79, Mel05, Beppie1983, Karine, apie3 Meisje= Gekko, True, Engeltje, Es22, Miss C, Esthertie DIANANA KRIJGT EEN JONGETJE! Apie3: Jongen= True, Karine Meisje= Bren79, Miss C, Engeltje, Beppie Bren79: Jongen= Bren79, Engeltje, Beppie, Papa76, Karine Meisje= Truelove, Anz, Miss C
@ Beppie: Ik heb je erbij gezet; meisje voor Apie.... Ook mijn idee voor Apie en Bren staan weer op de glazen bol Mooi geworden MissC!!! Ow ennuh... Goedemorgen allemaal!!!
omg schik me dood als dat nog maar ooit goed komt!!! precies 24 weken geleden!!! gelukkig NOG geen striemen
Ola, ben weer bijgelezen. Heb t druk gehad dus geen reacties, sorry. Zal aankomende tijd nog ff zo blijven.
@ Beppie: Hier gaat het goed hoor!! Merk dat het nu wat zwaarder wordt, maar gaat eigenlijk prima. Ben nu wel erg benieuwd wanneer hij van plan is zich te laten bewonderen Met jou ook alles goed? Mooie buik hoor!! @ Esth: Ik hoop dat het goed gaat met jullie daar?!? Spuugt ze nog steeds zoveel of wordt het al minder? @ Miss: Inderdaad mooi overzichtelijk geworden die glazen bol, heerlijk als iemand zich verveelt Hahaha Owww... Goedemorgen trouwens!!!
goedenmorgen dames beppie wat een mooie buik en wat eeen verschil met 24 weken geleden hihihi est jammer dat je zo druk bent en minder komt mee kletsen maar hoe is de solicitatie gegaan? karine ja ben benieuwt wanneer de kleine komt het schiet op in elk geval hier gaat alles goed gister papa zijn vader jarig dus verjaardag. vanmiddag hebben we al vast een bespreking voor volgende maand dan weer sinterklaas en dan gaat papa altijd mee en ik doe alle pieten zwart maken heb er zo`n zin in. wij gaan ook altijd naar instellingen met gehandicapte dat is zoooooo leuk en maandag komt steedsssss dichterbij begin al zenuwwachtig te worden hihihi
@Karine Oeh spannend, denk je al bij elk rommeltje in je buik dat t gaat beginnen? De kleine spuugt iets minder, we laten haar nu heel goed boeren en dat helpt iets. @Bren Sollicitatie is dinsdag. Voor je t weet is t weekende voorbij K zal foto's van de shoot in mijn album plaatsen.
goedenmorgen dames hoe gaat het hier? hier word ik gek van de zenuwen en onzekerheid vanavacht werd ik wakker van pijn in mijn buik had een paar min echt hele scherpen steken. ik denk oneeeee het gaat helemaal fout ik verlies ons wondertje naar een paar min was het weg en geen last meer gehad maar ben zo bang dat het niet goed is
Goeiemorgen, Esth ben beieuwd naar de fotos. Ik zag ze nog niet staan...? Bren, het kan heel onschuldig zijn, maar snap dat je ervan schrok. Morgen zien jullie gewoon een heel mooi kindje met een mooi kloppend hartje Weet iemand hoe het met gekko is? Ik heb haar zo'n tijd niet gezien? Ze is 6 oct voor het laatst online geweest De babykamer gaat nu echt beginnen. Al het behang is eraf. Kozijnen staan al in de grondverf, dus dinsdag gaat mams hier weer aan de slag . denk dat de kamer volgende week helemaal af is
@ engeltje ja hoop dat het onschuldig was en dat we morgen een mooie echo hebben maar ben zoooooo bang fijn dat je lekker kan beginnen met de baby kamer ben erg benieuwt naar het resultaat