Hoe laat moet je morgen bren ? Komt vast goed...dikke knuf Engel...gekko werkt weer overdag...heel af en toe komt ze ff kijken maar tis nu idd alweer even terug Leuk om echt aan de kamer te beginnen...wij moeten nog 4 weken wachten tot de stuuk droog is Spam je wel fotos ? Ben heel benieuwd
om 14 uur hebben we de echo diana morgen vroeg nog ff paar uurtjes werken gaat de tijd ook lekker snel hopelijk hihihi pffff 4 weken wachten voor het droog is
Die 4 weken wachten leveren minder spanning als de uren die jullie nog te gaan hebben bren ! Ik gun t jullie zo !... Jullie hebben lang genoeg gewacht
Diaan, oke dacht dat het voor 2 weekjes was, maar dus toch langer. Wat fijn voor der Duurt dat drogen zo lang? Pfiewww Bren, spannend!! Kijk zo Uit naar je echo Fotootje Ik zal straks ook ff fotos maken en dan van voor en na. Welleuk om het resultaat dan te zien Ik ga nu weer verder filmpje kijken. Fijne dag vandaag!
ja die 4 weken zijn zo voorbij maar toch maar ja kun je in die tijd je andere dingentjes gaan doen moesten toch nog een stel sterren op dingentjes maken? het schild dat we nu een heerlijke voetbal wedstrijd kunnen kijken hopelijk in elk geval een spannende hihih dus deze 2 uurtjes gaan al hard en we hebben ook nousje hier en morgen vroeg werken dus voor we het weten is het 14 uur en mogen we ons wondertje gaan bewonderen en hopelijk met een mooi kloppend hartje maar meis ik heb nog lang niet zo lang gewacht als jullie dat hebben gedaan ben ook echt blij dat jullie is gelukt
nee hoor ik gun het je gewoon echt van harte zo als iedereen hier zijn allemaal zulke leuke en lieve meiden. en hoop echt dat we een keer met ze alle gaan afspreken om onze baby`s aan elkaar te showen hihihi en natuurlijk laten we het weten hoe het is gegaan
Tjonge wat een hoo[p geklets..... zag dat miss weer op rood is... wil je voral sterkte wensen voor je afspraak! Dat je er wijzer van mag worden! Esth.. werk spannend! Ik heb weer een pendel voor oktober en een meiske... dat jullie het weten... en gezien mijn eisprong zou ik afgelopen donderdag ongesteld hebben moeten worden... maar.. buikpijnen houden mij tegen van testen. Daarbij voel ik dus nu helemaal niets meer.... niet (.)(.) niet sjaggie, niet rare dingen ruiken.... niet moe... Niets.... En omdat ik jullie schatten vindt.... ga ik pas de 22e testen.... Hahahahahaha Meiden ik heb het zo donders druk gehad afgelopen week dat ik vanacht gewoon over jullie heb gedroomd zo miste ik jullie... ik geloof dat ik volgende week beter met mijn tijd zit
Lady's heb nog geen tijd gehad om foto's erop te zetten. Schoonmama gaat woensdag weer terug en dan heb ik weer wat meer tijd. @Bren Veel plezier morgen! @Gekko Je houdt t spannend
goedenmorgen dank je dianna en est pfffff zit vol zenuwen bah maar nog maar een paar uurtjes en dan weten we meer nu eerst werken tot 12 uur gekko waarom zoooooo lang wachten nog pfffff je maakt het spannend hoor duim heel hard voor je tot vanmiddag dames hopelijk met een mooie echo foto en goed nieuws van een mooi kloppend hartje
Spannend Gekko!!!! Bren & Papa: Veel plezier vanmiddag!!! Esth: Ik heb bij Ryano ook geen gerommel gehad, dat is "gewoon" begonnen. Nu trouwens ook geen "last" van, dus ik zou het niet weten Fijn dat het boeren Alika helpt om minder te spugen!!