OK... Dan kan je gewoon op het canvas plakken... Direct op de muur kan ook idd.. maar zoals je zegt, dan moet je eerst de juiste kleur vinden....
Dacht ook nog voor meteen op de muur...eerst in blauw dr op.en dan iets verschoven in n andere kleur dr overheen....soort van schaduw letters krijg je dan
ik zal de link hier wel ff plaatsen maar ik haal hem wel weer weg, je weet namelijk nooit wie er mee leest... komt ie: ...
Ik ga het je makkelijk maken Diaan..... Dat klinkt namelijk ook onwijs gaaf!!! Hahahahaha... mischien wel leuker zelfs... Dacht er eerst ook aan, waarom niet gelijk op de muur... maar (mijn gedachte) ooit moet een muur weer een andere kleur, en als je dan meerdere kleuren erop hebt gaat dat iets moeilijker
Bij mij werkte die wel Miss...Heftig.... Maar ik heb er vertrouwen in.. Het komt goed!! Eerlijk waar!
hij doet t miss...staat in mn favo nee gekko ze moet vanmiddag maar de supermarkt tegenover ons is verhuisd nu moeten we dr echt op uit om boodschappen te doen
oke dan, ik zal wel eens kijken of het een soort van abbo'tje op aangemaakt kan worden dat zodra ik een blog plaats dat iedereen een update'tje krijgt...