Hahahahahaha... wel leuk.. Ik heb ook een hele mooie boom... Ga hem denk ik maar dit weekend opzetten.. Kleine vertraging met de berging Maar goed.... het komt vast goed voor kerst Hoop ik....
Lust trouwens wel warme chocomelk met slagroom...maar 1 kop..anders word ik misselijk....ook als ik niet zwanger ben
Ehhemmmm nee niet echt... denk ik... Wel een poster van die boze zwaan die in het rijksmuseum hangt...(orgineel mocht ik niet meenemen) ehhhmmm Jij wel?
Ik lust chocolade in alle vormen... wel hoe puurder hoe beter...Melk is mijn minst favo... Paaseitjes vindt ik juist de witte heel erg lekker...
Hahahahahaha.. dat is iets heel anders Nee geen kunstboom... komt er ook voorlopig niet in... Pas als mensen gaan vragen hoeveel water die boom nodig heeft en zegt dat ze zo lekker ruiken denk ik dat ik er 1 neem.... (hij moet dus heel echt lijken) Wel een hele mooie echte Jij? Heb zo het idee dat jij ook voor echt gaat....
ja wij hebben ook echt maar ik wist niet dat jullie m al gekocht hadden dus toen je zei ... wij hebben ook n mooie...ging ik uit van een kunstboom...maar jullie hadden m dus al gehaald
heb je dr voor betaald als ik vragen mag ? er ging de ronde dat ze verschrikkelijk duur zouden zijn dit jaar...vond t wel meevallen
Ja afgelopen zondag.. lekker rustig.. iedereen was sinterklaas aan het vieren Doen we ieder jaar zo... en dan zetten we hem na sinterklaas op...
50 euro... hebben dan wel een grote boom (twee meter ofzo) Ik vondt het ook meevallen... vorig jaar was de boom duurder... Hebben hem ook in het tuincentrum gehaald... daar zijn ze ook iets duurder...
Ja en vrijdag is die mooie weg... dat weet je zeker... en voor je gevoel is dan geen een boom zo mooi als deze... (keer boomkopen uitgesteld.. hahaha)
wij nu voor t eerst bij de praxis...gaan normaal naar de hornbach deze was 35 euro... weet idd dat we vorig jaar n kleinere namen omdat ze zo duur waren was al voorbereid op t ergste...maar t viel dus mee maar goed heb ook 2 boompjes voor t raam staan...waren ook n 10tje per stuk dus alles bij elkaar
Alles bij elkaar ben je ongeveer evenveel kwijt als dat ik was Ik doe niet nog extra bomen... gewoon niet de ruimte voor
idd ja ...spijt als de haren op je hoofd ben altijd bang als je hem niet meteen neerzet...dr katten op pissen...hij ligt hier nu op t droogrek
Hahahahahaha.. Ik had als tiener een boompje die ik dan op mijn kamer zette... hele leuke minipiek erop... kleine balletjes... Kocht de boom dan altijd zelf...
Wat stoer!!! Echt heel gaaf!! Ik zag zondag een leuk truitje.... maar echt heel duidelijk voor een jongentje.... dus ik heb hem maar laten liggen.... Hoop stiekum dat ze de 16e misschien al zien wat het wordt.... Als het een jongen is race ik naar de winkel om te kijken of het er nog is