ja bij mij zagen ze t met 12 weken dr is hier ook heel topic over de nub theorie schijnen ze t ook aan te kunnen zien maar bij ons zag je duidelijk n piemeltje
nou t was iets met n streepje die ze zijn bij t geslacht en dan ligt t eraan of t streepje naar boven of beneden wijst dacht ik
nou niet over de nub maar mn nichtje zou eigenlijk n jongetje geweest moeten zijn hadden glazen flesjes met de naam dr in gezandstraald...en toen was t toch n meisje
Hahahahaha.. ja dat risico blijft Maar goed... als ze de 16e zeggen dat het een jongen wordt ga ik toch even kijken voor dat truitje...(zal er dan waarschijnlijk toch niet meer liggen) In het ergste geval draagt een meisje een geel shirt met dino's erop
ah...gebruik je t als cadeautje voor iemand ik heb trouwens ook de 16e mn echo was de 12e maar dan kan man niet mee en dat wilde die wel dus verplaatst
kun je hem niet terug brengen ? binnen 2 weken toch meestal koopjem nu alst geen jongen is of ze kunnen t niet zien breng jem terug
Sorry.. heb mijn gesprek de 16e 15e echo... Mijn man had iets van je kan wel alleen toch... maar ik heb hem duidelijk gemaakt dat hij niet bij het gesprek hoeft te zijn.. als hij er maar voor zorgt bij alle echo's te zijn.. Nu heeft hij iets verzet...
Hmmm dan moet ik een half uur fietsen naar de stad.... brrr. nu even geen trek in.... db.. ik ben een geduldig mens en ik kan ermee leven dat ik misgrijp.... Dan kijk ik wel of ik iets anders schattigs zie.... en denk dat dat wel gaat lukken
ow dat zal ook gerust ik vond t erg moeilijk om voor jongens kleertjes te kopen maar das ook gelukt ik was natuurlijk erg in de meisjes modus...met loos
ik toen ik zwanger was alleen maar leuke jongens dingen nu precies anders om maar bij haar dacht ik dat ik n jongen kreeg en nu dacht ik dat ik n meisje kreeg
Ergens wel.... voor een meisje.... Maar dan meer omdat de heren in beide families iets lastig zijn, zullen we het zo noemen?