Hahahahahahaha.. maar het is duidelijk toch? Hahahahahahaha Kan alles er wel uitgooien... maar daar is het internet te klein voor
goedemiddag dames, mijn kerstspulletjes staan (moet alleen de dvd kast nog ff met servetjes beleggen) kan niet wachten tot ik de boom kan gaan halen...
hahahaah...heerlijk volk dus! ach t is hier 1 pot nat ...vrij middelmatig allemaal de enigste echt leuke..........dat ben ik
owww ben jaloers, moet helaas echt tot vrijdag wachten want hij past niet bij ons in de auto (hebben een sedan) dus m'n paps gaat mee maar die kan vrijdag pas
Middag Miss C... Daar ben je een tijd mee bezig geweest.. Diaan... de mannen zijn nu allemaal redelijk droog achter de oren... maar voor het zover was.. hebben ze voor heel wat grijze haren gezorgd... en dat opdrogen duurd tot minimaal 24... broer van mijn man heeft het geduurd tot zijn 33ste. hahahahahaha Ik ben thuis ook de liefste... (en ik was af en toe al een draak)
ja klopt, maar manlief zet 'm neer en doet de lampies erin en ik de slingers en de kerstballen dus das zo klaar! en nu heb ik een btje rustig aan gedaan ivm buik en rug (ongi)pijn dus vandaar dat het wat langer duurde...
en dikke hagelstenen bij ons past ie ook niet in de auto...we hebben een mondeo station hadden m op t dak gebonden
ja en het lijkt elke menstruatie wel erger te worden, ik heb er echt nooit last van gehad maar sinds ik die erge bloeding heb gehad in juli/augustus loop ik krom van de pijn tijdens mijn ongesteldheid...
Hmm misschien wel goed dat je in december naar de gyn gaat... kan die daar ook even naar kijken.... Diaan... zo'n boom kan wel tegen een stootje hoor Anders gewoon extra mooi versieren
ik ga het zeker aangeven want of ik nou heel licht of heel hevig ongesteld ben de pijn is hetzelfde...
Ja... dat klinkt toch heel vervelend Miss.... Ik ken het wel... maar ik heb er maar een keer of vier per jaar last van...