ik had t altijd...vanaf de dag ik t voor t eerst was...mn 16e verjaardag daarom meteen aan de pil toen ik stopte voor n kindje was t meteen weer terug kreeg ik zetpillen voor...na loos is t heel lang weggeweest ongeveer n half jaar voor ik weer zwanger werd kwam t terug als t nu weer terug zou komen...laat ik de hele handel dr uithalen
voor ik met de pil begon heb ik er ook heel erg last van gehad en was echt zeer onregelmatig ongesteld (3 wkn, dan weer 4 mnd niet, dan weer 2 wkn wel, dan weer 1 wk niet, dan weer 3 wkn wel) daarom ben ik op mijn 12e/13e aan de pil gegaan... toen ik de pil slikte had ik het nooit, ook niet toen ik met de pil stopte maar sinds juli/aug weer wel
ben dr weer ik ben t altijd helemaal precies optijd geweest ook vanaf de 1e dag dat ik t werd alleen de laatse 4a5 maanden voor ik deze keer zwanger werd was t iedere ronde 1 dag korter
Oef.. ik weet gewoon niet of die bestaan..... Het zal wel want het klinkt als iets wat er heel mooi en sfeervol uit kan zien.... maar ik heb geen idee waar dat te koop is....
weet t niet gekko... als ie niet van landelijk houd...tis wel landelijk maar ook heel apart...je ziet ze niet elke dag
Hij houdt niet van landelijk nee.... maar hij houdt wel van iets anders... Zal niet de eerste keer zijn dat hij iets wat ik geweldig vindt, echt stront lelijk vinden..... Ik ga het ook gelijk maar laten zien dan weet ik het gelijk.... (Nog een uur tot ie thuiskomt)
Komende twee weken zitten we in het weekend redelijk vol.... db nog niet echt plek ervoor... en mijn ouders proberen hun huis te verkopen... dus die hebben juist heel veel naar de opslag gebracht... Maar ga het zeker proberen zo snel mogelijk rond te krijgen als hij het mooi vindt...