gekko dus buikje begint te komen langzaam aan hihih hier kan ik de meeste broeken al niet meer dicht doen en heb ik meeste met ff met een elistiekje vast hihihi en hier de naam bolle van tolle :S verder heb ik weinig last gelukkig diana shopse
eey dames papa en ik gaan zaterdag een pret echotje maken en gelijk kijken wat het word hopelijk bij jan koning in ochten kan dat vanaf 15 a 16 wkn en zaterdag 16 wkn ben zoooooo benieuwt en weer ons wondertje ziennnnnn kan niet wachten tot zaterdag
Bren ik denk dat er een jongentje in je buik groeit..... Maar goed zaterdag ga je het zien Ja hier ook al een gestaag buikje...Maar ik zou er nog mee wegkomen met de smoes... sinterklaas is zooo slecht voor me
nou was in de ene plaats...hobby winkel weg toen naar pipoos...geen kerstpapier boekhandel genoeg papier ...geen kerst uiteindelijk in t dorp rood met stipje gekocht maar wilde eigenlijk echt iets kerstigs maar goed...kep papier
Zet anders een kerstcd op.. maak wat winterthee (eigenlijk warme choco maar je gaf aan daar nu niet tegen te kunnen) Doe kaarsjes aan...
Hahahahaha.. dat doe ik ieder jaar Ik probeer wel leuke te vinden.... Ik vondt dat unicef dit jaar wel een aardige selectie had....(niet van gekocht.. dacht er weer te laat aan)