Ja dat begreep ik ook... Maar ik moest wel heeeeeel erg goed lezen Hahahahahahaha, was me ondertussen wel het apezuur geschrokken
Gefeliciteerd Engel!! Engel Diaan, hebben jullie een pretecho laten doen? Zoja.. hoeveel waren jullie eraan kwijt... Zitten er twee bij mij in de buurt.. ene kost 80 euro, andere 40... Begrijp niet heel veel in het enorme verschil in prijs....
ohh echt ben zo blij, want vanmorgen was ik echt bang in de auto! donker, regen hagel. ik kon niks zien ik heb de pretecho laten maken bij me eigen vk. het is nieuw dat hun het zelf doen dus vandaar actie prijs 50 euro voor een uur
Mazzelaar... bij onze vlos doen ze dat niet.. (razend druk ook) en ze maken er ook geen filmpje van.. dat leek me wel leuk...maar ik zit ergens ook wel heel erg te twijfelen...
heb alleen n 3d echo laten maken was 90 euro was met 28 weken filmpje van de zh echo hebben we wel ...maar zelf opgenomen met de mobiel
90 euro is een hoop geld wij hadden 3d/4d bewegende beelden dus. alleen jammer dat we die niet op een schijfje meekregen.. alleen fotos
ja ik ook 3d 4d...heb fotos meegekregen en film op dvd mn ouders waren mee en mn moeder kreeg ook fotos van dr
t is geen goed beeld hoor...maar best leuk om af en toe te zien denk dat man t meer voor mij heeft gedaan..omdat ik toen echt zo gek als n deur was