goedenavond alllemaal engeltje lekker hoor met verlof geniet er lekker van 90 euro voor pretecho best een hoop geld wij gaan zaterdag dan en krijgen op dvd en kost 50 euro 3d echo en die man doet eventueel ook gelijk geslachtsbepaling en kan vanaf wk 16 daar en bahhhh wat een weer indd echt werd vanmorgen wakker van onweer :S en nu waait het zo hard dat je bijna omver gewaait
I know the feeling Bekijk bijlage 204887 hier vanmorgen om 06:00 al klaar wakker, maar ben daarna wel weer een uurtje weggevallen. hier opzich wel oke, de duivels zijn bijna weg zit weer wat lekkerder in m'n vel maar ben wel aan vakantie toe ben jij altijd zo vroeg wakker?!
Nee maar wilde vanmorgen heel graag samen met mijn man ontbijten... en die moest om 7 uur de deur uit....
oww gezellig samen ontbijten dat gaat hier helaas niet op, manlief moet om 05:45 de deur uit nou vakantie wil ik het ook weer niet noemen want ik moet nog 2w1d werken dan 5 dgn vrij dan 2 dgn werken en dan weer 4 dgn vrij, en dan door tot aan de zomervakantie:x maar ook daar kom ik wel weer doorheen...
Dank je Diaan...Ik vindt hem ook wel leuk Miss.. dat is wel heel erg vroeg..... pffff.. meestal hoeft mijn man later de deur uit... maar ik wilde echt graag mee ontbijten vandaag.... Maar waarom zo'n vreemde doorbroken vakantie?
23 december is onze laatste werkdag en officieel gaan we dinsdag 3 januari weer open maar de receptie moet aanwezig zijn voor de telefoon:S dus mijn collega pakt dinsdag 27 en woensdag 28 en ik pak donderdag 29 en vrijdag 30! ff wat extra werk voorbereiden voor het nieuwe jaar enzo...
tja het is niet anders, ben al blij met die onderbroken "vakantie" weet je al wat je met de kerst gaat eten?!
ik weet het ook nog niet, we doen de 1e kerstdag lopend buffet (warm &koud)bij m'n zus en 2e dag varkenshaas met pepersaus en frietjes bij m'n schoonouders nu moet ik kerstavond nog verzinnen, want dat wordt hier gevierd! ik wou eerst gaan gourmetten maar dan zit je zolang aan tafel, je huis stinkt en het laat veel zooi achter... en wij doen kerstavond altijd alle cadeau'tjes...
Gourmetten doen we tweede kerstavond... Gezellig met z'n tweetjes... Kerstavond... dan moet ik even aan mijn man vragen of hij zijn moeder wil uitnodigen... Dan wordt het waarschijnlijk makkelijk...(een keer me helemaal uitgeslooft.. dat was echt parelen voor de zwijnen) 1e kerstdag heb ik een full house... dan weet ik het dus nog niet.... Man en ik koken dan samen, dat weten we wel al....