Moest even wat eten.... Groot he? Jij kan ook zien hoe groot jou kleintje is.. dan moet je de maten in lillpie op metric zetten
Pfff! Hele huis gestoft en gezogen en de badkamer grondig gesopt.. Nu ff een kopje thee en dan de oudste van school halen. Ben benieuwd naar je kaarten Diaan!
hai meiden ben vandaag voor de versie geweest... hebben me eerst aan de ctg gelegd en toen met echo app. gekeken... en wat denk je....madamme had zich al uit zichzelf gedraaid!!!!!!! maarja toch maar nog ff aan ctg omdat ik haar gisteren veel minder gevoeld heb...komen ze ff later dat ik nog ff wat langer aan ctg moet omdat ze niet echt teveden zijn en moest ook op mijn zij gaan liggen....maar uiteindelijk was alles toch goed en mocht ik naar huis ze houden me wel nog ff in de gaten omdat ze toch nog terug kan draaien... maar zoals het nu uitziet mag ik gewoon bevallen!!!!
nee...tenminste....heb de afgelopen dagen wel heeeeeeeel veel beweging gevoeld (op het pijnlijke af zelfs) maar dacht er niks achter.. morgen 11.00u weer een ctg en echo en dan gesprek met gyn om half 12... heb vandaag ook de uitslag gekregen van de testen die ze bij mijn jongste zoontje hebben gedaan... hij heeft dus idd ADHD ,maar ook een achterstand in zijn taalontwikkeling en begrip van taal!!waardoor hij sommige dingen moeilijk(er) begrijpt (of niet goed aankomen door zijn adhd) wat weer frustratie opwekt bij hem en hem een neg. gevoel geeft,waardoor hij weer druk wordt... ze gaan binnenkort een gesprek aan met school (kijken hoe ie het daar doet)en dan evt beginnen met medicatie...of sbo(spec. basis onderwijs) is wel heftig om te horen,maa geeft wel weer een gevoel van bevestiging/erkenning wat ik al jaaaaaaaaaaaaren dacht/denk en zie!