hoi meiden kan weer gezellig met jullie mee kletsen met de baby nog veilig in me buik!!!!! jeetje wat was dat frustrerend dat ik niet op jullie kon reageren!!!!! heb jullie gemist en ben blij weer te kunnen antwoorden!!!
wij zijn er trouwens woensdag door een echo achter gekomen dat mijn zoontje een sterrenkijker is (dus met zijn hooft naar boven ipv naar beneden!!! dus gegoocheld en word nou niet zo blij van de verhalen van de bevalling van een sterre kijker!!!! de meeste baby's komen met hun hoofdje vast te zitten waardoor toch een keizersnee moet of dat de baby gedraaid moet worden!!! krijg gelijk een hartverzakking om te bevallen
Ow wat eng. Kan dat niet meer gedraaid worden? (misschien stomme vraag,weet het niet) Oftie ligtie nu echt vast en zo gaattie komen?
Ow sorry, las eroverheen, je zeg het zelf al..over gedraard worden Maar doen ze dat dan op het moment van de bevalling?
goedenmorgen dames true wat fijn dat ze weer is gedraait uit de zelf hopelijk blijft ze goed liggen nu maar vervelend nieuws van je zoontje ook al wist je het al wel toch is wel ff schrikken. beppie whoehoeeee wat fijn dat je weer kan mee kletsen. maar nu ligt die van jou dus niet goed :S hopelijk draait die zich nog en kun je gewoon bevallen. pfff wat heb ik nog meer gelezen ik weet het niet meer heb een kop als een vergiet hahaha dus sorry hoor als ik wat vergeet. hier verkoudennnnnnnn bah voel me net een vaatdoek en weinig lucht gister me schoonmoeder opgehaald uit ziekenhuis mocht weer naar huis gelukkig. en gister maar is gekeken voor een kerstboom en gelijk voor mijn schoonouders en schoonzus haha maar we zijn geslaagt hebben lekker een boom staan nu nog optuigen dat doen we het weekend of vanavond miss wel hihi maar heerlijk kom je beneden en ruik je gelijk die boom ook al zit me neus verstopt
hoi bren ja ben echt blij!!! kan ik straks me kleine ook showen!!!! net dokters assistent van de gyn gebeld en gewoon gevraagt maar die man van die echto heeft niet genoteerd dat het een sterre kijker is maar wel tegen ons gezegt , ze zeg anders had je maandag al kunnen komen voor bespreking van evt keizersnede!!!! hier schok ik net toch wel van!! ja maar met draaien is weer het risico dat ze de navelstreng om zijn nek draaien! meestal eindigt een bevalling van een sterre kijker met enorme knip ,vacuümpomp of tang en als ie helemaal vast zit in het geborte kanaal met keizersnee!!! word hier dus niet blij van!!!! maar in sommige gevallen heeft het ook geen problemen opgeleverd! dus denk maar dat ik het moet afwachten!!! zal wel zuur zijn als ik straks tot volledige ontsluiting weeën weg moet puffen en dan puntje bij paaltje toch een keizersnee krijg!!!!
bah beppie snap dat je er van geschrokken bent maar zo als je al zegt kan ook gewoon goed gaan rustig af wachten meis komt vast goed ga voor je duimen in elk geval maar raar dat die man van die echo het niet heeft genoteerd :S is toch wel een belangrijk gegeven die ze moeten weten neem ik aan. maar wat een mooie buik beppie mooie toeter hihihi nog ff en dan is die er niet meer niet zo in elk geval hihi
Hai meiden! True, wat fijn dat ze toch nog vanzelf gedraaid is. Had je vandaag nou weer een nieuwe ctg? En wat betreft je zoontje, heftig nieuws zeg! Wel fijn om bevestiging te krijgen, nu kan je hem veel beter helpen. Beppie, welkom terug!!! Balen dat hij een sterrenkijker is! Mijn oudste was dat ook icm een hoog gewicht van 9 pond.. Wij wisten dat niet voor de bevalling dus konden ons er van te voren niet druk om maken. Uiteindelijk 2 uur geperst met vac maar zonder resultaat. Het ging net niet helaas en zijn hartje viel erg dus kz. Toch vond ik het reuze mee vallen die vacuüm, ze proberen dan tijdens een pers wee wat bij te sturen maar daar merk je niks van hoor! Als hij een paar ons lichter was, had hij er waarschijnlijk wel via de natuurlijke weg gekomen! Ook heb jij als voordeel dat het niet je eerste is, ik begrijp je zorgen maar probeer er positief in te staan!
nou kom net van het ziekenhuis heb al vanaf vanmorgen weeën om de 5 minuten wel sterk genoeg , dus werd gelijk verloskamer gebeld om voor me vrij te houden , dus toen ging ze toucheren en wat blijkt 0,0 % ontsluiting maar wel gewoon de weeën nou denkt ze dat me weeën niet lang genoeg aan houden!!!! dus weer naar huis gestuurd met nog steeds weeën op af op ontsluiting
Jemig.. eerst lees ik dat de kleine er niet is van Beppie maar beppie weer mee mag kletsen... dan lees ik dat Beppie een sterrekijker heeft... en dan zijn de weeen ineens gewoon bezig!! Dat gaat dan ineens snel!